Prizefighter Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Tenkte å skaffe meg en ny klapptelefon, pris er irrelevant i første omgang. Da hadde jeg tenkt på en med skarpt og godt display, underholdning , kamera? fint utseende, passe lett, ikke for stor, midi lyd, video? , dobbelsidig display? Ja jeg har store krav, kanskje litt for store, men jeg er litt utdatert når det gjelder mobiler, lenge siden jeg har holdt på med de. Takker så mye for svar. Gjerne link til test/bilde osv. Endret 22. mars 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) E700 er nok det eneste alternativet ditt, og et perfekt valg for deg virker det som. Amobils test finner du her Mobile-reviews test finner du her edit: sjekk LG også som en annen sa, jeg har overhodet ikke peil på lg så kan være at E700 ikke er det eneste alternativet for deg nå likevel Endret 22. mars 2004 av arehei Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 den er uten overføringsteknologier mellom mobiler, uten video da... Men jeg tenkte på det samme. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 ...Eller så kan du vente på LG T5100, som har alt du vil ha, bla. megapixel-kamera og flott skjerm... Skal visst komme i 2Q... (Tenker tilbake da vi trodde G7200 kom i januar... ) Kan jo bli artig å se om denne blir forsinket... Jeg tror jeg skal vente... (Men dette er en kameramobil... Lite nyttefunksjoner, altså) Lenke til kommentar
Normann Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Du kan jo kjøpe LG G7100 da... den har jo ikke videokamera , men det er det vel ingen klapp telefoner som har... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Likte veldig godt den samsungen. Tror ikke jeg kommer til å vente så lenge på å kjøpe en ny mobil, det kommer vel så mye nytt hele tiden. Men hva med denne LG, linker? bilder? Okey, hvis man skal ha den ultimate underholdnings/fullspekkede mobil per idag da? Som jeg sa ikke helt oppdatert. Takk Endret 22. mars 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Okey, hvis man skal ha den ultimate underholdnings/fullspekkede mobil per idag da? Må være SX1. Den har kamera, video, bra skjerm, n-gage spill og andre symbian spill og den har mp3. på andreplass bør vel 6600 og N-gage være. N-gage mangler kamera, mens 6600 mangler mp3 støtte. (denne sammenligningen var tatt uten hensyn til design, pris e.l., bare underholdningsmobil som chris spurte om) Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Kanskje det kan være noe å vurdere ja. Sx1 eller E700. Blir ikke lette valg dette, hadde vært fint med erfaringer og egne kommentarer mellom disse to. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Det er to sinnsykt forskjellige telefoner du tenker på her da.. Siden SX1 har symbian og E700 ikke har det. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Da får de bare være så forskjellige de vil, så at SX1 ikke hadde spesielt god batteritid, erfaringer?! Lenke til kommentar
e700 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 e700 er god mobil det men den har verken mp3-spiller, videokamera.. ect. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 e700 er god mobil det men den har verken mp3-spiller, videokamera.. ect. Høres ut som en fornuftig telefon dette? Gi meg erfaringer, synspunkter, good/bad. Så kjøper jeg. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 har det ikke kommet en nyere versjon av E700? Lenke til kommentar
WireBoy Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Det går et rykte om en E715 som skal komme, men jeg er ikke sikker men det er nok bare en E700 med blits. Jeg har selv E700 og er strålende fornøyd med den. Noen sier at den har dårlig batteri, men min varer i ca 1 uke. vist ikke det er nok så vet ikke jeg. Men kjøper du E700 så MÅ du ha datakabel ellers så trenger du ikke et så bra kamera!!! Det er et godt kjøp etter mitt bruk Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 E715 er bare en E700 med blitz? er det det eneste? Lenke til kommentar
e700 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 wireboy: en uke!!? det var mye over til topic: ja du ville ha synspunkter... kommer ikke på så mye i farten men her er noe: Positivt: -knall kamera -knall skjerm -masse minne ( 9mb) -gode ringetoner, om det har noe å si -flooooott design -den har java, sms, ems, mms osv -les amobils test.. den fikk terningkast [5] negativt. -lyder........ men de blir faktisk lavere etter å ha brukt kameralyd-fjerningskoden -dyr -har ikke bluetooth, om du trenger tror ikke det var mer, den anbefales igjen, råder deg til å lese amobils test om den... da får du skikkelig test av mobilen Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Flotte greier, tror jeg skaffer meg selv en E700, men var interessert i en E715, men er det bare blitz som er upgraden her? Takk for alle svar, "e700" Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Det går et rykte om en E715 som skal komme, men jeg er ikke sikker men det er nok bare en E700 med blits. Jeg har selv E700 og er strålende fornøyd med den. Noen sier at den har dårlig batteri, men min varer i ca 1 uke. vist ikke det er nok så vet ikke jeg. Men kjøper du E700 så MÅ du ha datakabel ellers så trenger du ikke et så bra kamera!!! Det er et godt kjøp etter mitt bruk Blitzen på E715 var ikke det bare en lampe? Og den eller E710 kommer nok ikke til norge. Det er greit å ha et så bra kamera selv om man bare skal sende mms også og til bakgrunner, da ser man ihvertfall hva det er bilde av.. Må legge til at jeg er veldig fornøyd men min E700 men hadde jeg måttet velge på nytt så hadde det blitt 6600 sidne den har symbian, har fått lyst på symbian etter å ha lest endel på amobil.. Men jeg er altså veldig fornøyd, hvis du ikke trenger blåtann og symbian så er den fin Offtopic: Hva skal du med kabel til mobilen din når du har canon 300d, har ikke det rundt 6 megapiksler?? Offtopic nr.2 : Må bare ha med at dette er min post numer 500 Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Det går et rykte om en E715 som skal komme, men jeg er ikke sikker men det er nok bare en E700 med blits. Jeg har selv E700 og er strålende fornøyd med den. Noen sier at den har dårlig batteri, men min varer i ca 1 uke. vist ikke det er nok så vet ikke jeg. Men kjøper du E700 så MÅ du ha datakabel ellers så trenger du ikke et så bra kamera!!! Det er et godt kjøp etter mitt bruk Blitzen på E715 var ikke det bare en lampe? Og den eller E710 kommer nok ikke til norge. Det er greit å ha et så bra kamera selv om man bare skal sende mms også og til bakgrunner, da ser man ihvertfall hva det er bilde av.. Må legge til at jeg er veldig fornøyd men min E700 men hadde jeg måttet velge på nytt så hadde det blitt 6600 sidne den har symbian, har fått lyst på symbian etter å ha lest endel på amobil.. Men jeg er altså veldig fornøyd, hvis du ikke trenger blåtann og symbian så er den fin Offtopic: Hva skal du med kabel til mobilen din når du har canon 300d, har ikke det rundt 6 megapiksler?? Offtopic nr.2 : Må bare ha med at dette er min post numer 500 Hehe, gratulerer. nei jeg kan få tak i E715, men må vite litt mer om den. Vil gjerne ha litt stil på telefonene mine, så derfor velger jeg lite Nokia. Endret 22. mars 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
WireBoy Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg vil gratulere deg hvist du kjøper E700, jeg mener den er et godt kjøp! Jeg har ikke bruk for de tingene folk sier er negative med den. Så for meg er det en topp telefon. offtopic: Ja jeg ser at jeg ikke trengte kabelen, men jeg fikk mobilen med en gang den kom til norge slik at jeg vill eoverføre bildene jeg hadde til pc'en. Men nå blir den ikke så mye brukt p.g.a. Canon eos300D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå