Gå til innhold

Bad Sectors

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg har 2stk IBM Deskstar[deathstar]75GXP 45gb disker, hvor jeg hadde fatale krasjer på begge diskene i fjor. Jeg sendte disse inn til komplett, som "fikset" dem(lavformatering) Nå har det seg slik at når jeg nå kjører IBM drive fitness programmet, så viser det seg en mengde bad sectors på diskene igjen. Dette er jo utrolig irriterende, med tanke på at jeg kjører raid, og kan ikke bare formatere ene disken, for å få merka ut disse bad sectorene. Det jeg egentlig lurer på, er Bad Sectors god nok grunn til å reklamere på disse diskene? Jeg begynner å bli ganske lei av å ha problemer med dem konstant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er helt klart er at det ikke er levert et et produkt med full verdi. Jeg ville ha reklamert på diskene.

Start først med en post der du forklarer situasjonen og får sondert terenget hvordan komplett ser på saken. I samme post sørger du for å nevne den testen du gjorde med IBM drive fitness programmet.

Hold deg saklig og gjør tingene skikkelig så får du mest sannsynlig byttet diskene.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-26 21:00, Napoleon skrev:

Noen som vet hvordan man lavformaterer?

Jeg husker at jeg kunne gjøre det ifra BIOS på den gamle 486SX-25 PC-en min...

Det anbefales absolutt ikke!

Har du problemer med harddisken, så er det bare å reklamere med en gang.

Men hvis du absolutt vil, så finnes det som regel verktøy på produsenten av harddisken din sin hjemmeside.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...