MaxPain Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Heisann. Jeg har 2stk IBM Deskstar[deathstar]75GXP 45gb disker, hvor jeg hadde fatale krasjer på begge diskene i fjor. Jeg sendte disse inn til komplett, som "fikset" dem(lavformatering) Nå har det seg slik at når jeg nå kjører IBM drive fitness programmet, så viser det seg en mengde bad sectors på diskene igjen. Dette er jo utrolig irriterende, med tanke på at jeg kjører raid, og kan ikke bare formatere ene disken, for å få merka ut disse bad sectorene. Det jeg egentlig lurer på, er Bad Sectors god nok grunn til å reklamere på disse diskene? Jeg begynner å bli ganske lei av å ha problemer med dem konstant. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 jeg har gjort det og det var ikke noe problem, har vært plaget av bad sectors og div. krasjer på min ibm, dog 60 serien. Lenke til kommentar
Zweck Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Reklamer reklamer reklamer :smile: det viser seg jo at komplett IKKE har "fikset" diskene så her har du all rett på din side.. Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Det som er helt klart er at det ikke er levert et et produkt med full verdi. Jeg ville ha reklamert på diskene. Start først med en post der du forklarer situasjonen og får sondert terenget hvordan komplett ser på saken. I samme post sørger du for å nevne den testen du gjorde med IBM drive fitness programmet. Hold deg saklig og gjør tingene skikkelig så får du mest sannsynlig byttet diskene. Lenke til kommentar
Napoleon Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Noen som vet hvordan man lavformaterer? Jeg husker at jeg kunne gjøre det ifra BIOS på den gamle 486SX-25 PC-en min... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Quote: On 2002-03-26 21:00, Napoleon skrev:Noen som vet hvordan man lavformaterer?Jeg husker at jeg kunne gjøre det ifra BIOS på den gamle 486SX-25 PC-en min... Det anbefales absolutt ikke! Har du problemer med harddisken, så er det bare å reklamere med en gang. Men hvis du absolutt vil, så finnes det som regel verktøy på produsenten av harddisken din sin hjemmeside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå