Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er jeg fader meg irritert her ass!!! hver gang jeg skriver innlegg om kvelden/natta så kommer de f**n meg ikke inn!!!!! de er der etter at jeg har trykka send.. men når jeg går tilbake til posten igjen så er den borte!!!! HVA SKJER??!?!!?!?! er J***lig lei av at alle de lange postene mine blir borte!!!

Dette er sinnsykt dårlig og burde gjøres noe med øyeblikkelig!! Dette holder ikke..!

Hvis denne posten her blir borte også blir jeg ENDA MER (om mulig) forbanna... ! (ps! dere må skaffe en smiley som viser hvor sur jeg er nå.. :roll: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier "går tilbake"... Bruker du "tilbake"-knappen i nettleseren din når du går tilbake til tråden, eller venter du til siden laster av seg selv?

Og det er ingen grunn til å hisse seg opp slik, selv om man er frustrert... ;)

Lenke til kommentar

Dersom du bruker tilbake-knappen, er forklaringen så enkel som at du ser på den cachede versjonen - og der hadde du ikke skrevet noe i utgangspunktet. :)

Vi har ikke fått liknende tilbakemeldinger i det siste, så det tyder på et problem lokalt hos deg. Forsøk gjerne med en annen nettleser for å se om problemet forsvinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...