ioa Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hei! Er det noen som vet når Sony-Ericsson z1010 vil komme til Norge og ca hvor mye den vil koste? Ivar Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Den blir visst bare utsatt og utsatt den. Men det siste jeg hadde hørt om den var at den skulle komme (ikke i norge) i april. Norge blir neppe prioritert, fordi vi ikke har umts, så kanskje den kommer i mai en gang, men dette er bare spekulasjoner. Prisen er vel 4-5 tusen. Forresten, jeg skjønner overhodet ikke hva dere ser i denne mobilen, i og med at vi bor i et land uten umts. Du finner mye bedre mobiler, som er mye mindre og billigere enn Z1010 før den har nådd hyllene. Hadde den hatt megapixel kamera eller no, eller norge hatt umts hadde det vært forståelig. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Ifølge personen jeg snakket med fra sony ericsson på et kurs jeg var på med de i forrige uke, så ville nok ikke z1010 komme på en god stund. Vi snakker nok sensommer/høst her dessverre Lenke til kommentar
arne2002 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Sprøtt, gjelder det i Sverige og? SE tabber seg ut nå som de nettopp her kjørt i gang 3G i broderlandet uten at de har en 3G-mobil å tilby før langt ut på høsten. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Nei, den kommer før i sverige. Norge er bare ikke prioritert når det gjelder den mobilen, da vi ikke har 3g nett her ennå. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Mener at jeg så et bilde Molna postet, og at den var ca like stor som p900 i LUKKET tilstand... Den er jo en svær murstein! Lenke til kommentar
ioa Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg har sett på forskjellige engelske nettsteder at det går ann og forhåndsbestille denne telfonene, men da er spørsmålet, vil den da fungere i Norge? Ivar Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg har sett på forskjellige engelske nettsteder at det går ann og forhåndsbestille denne telfonene, men da er spørsmålet, vil den da fungere i Norge? Ivar jada. Den vil funke, men ikke UMTS funksjonen altså.. Altså hva vi får i norge blir en helt normal mobil (med unntak av dårlig kamera) lagt inn i en svææær og tung pakning til unormalt høy pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå