Sondre^^ Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Noen som vet om et skikkelig bra kalender/planlegger-program? Endret 21. mars 2004 av Sondre^^ Lenke til kommentar
datamannen Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 WinOrganizer og Cameleon Clock Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Bra og bra, Microsoft Outlook XP Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Liker selv Outlook. Synkroniserer meget fint med mobiltelefonen min også og greier Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Har vel ingenting med dette å gjøre men jeg så en som hadde en kalender på selve desktopen oppe i høyre hjørne, noen som vet om dette? Selve kalenderen så gjennomsiktig ut. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Har vel ingenting med dette å gjøre men jeg så en som hadde en kalender på selve desktopen oppe i høyre hjørne, noen som vet om dette? Selve kalenderen så gjennomsiktig ut. Søk på Google etter "desktop calendar" og du finner blant annet denne: http://web.onetel.net.uk/~tinnes/desktopca...screenshots.htm Et par kollegaer på jobben bruker en annen og veldig bra en, men jeg husker i farten ikke hva den heter... Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Fant faktisk det jeg spurte etter, Rainlendar heter det og det virker ganske så bra. Samkjører med Oulook gjør det også! Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Er vel det man kaller hjelp til selvhjelp :-) Takk for tipset :-) Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg må også få lov til å si at ms Outlook fungerer utmerket. Syncer også med pda/mobil. Eneste problem (hvis du vil hente http mail inn i ms outlook as well) er at det ikke funker å laste ned ny mail fra hotmailen direkte til mobilen. Du må dra mailene inn i outlooks default innboks-mappe... Har ikke noe med kalenderen å gjøre (fordi den funker bra) men kanskje litt relevant after all hvis du vil benytte deg at denne muligheten også... Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 linuxprogrammet "cal" liker jeg da... stort sett det jeg trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå