Skikongen Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Folks, Noen som kjenner til sted på Internett hvor jeg kan finne gratis "normale" ringetoner som passer til min Siemens S55 (tror det må være midi format). Takker mye for svar! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Søk på Google: [din favorittartist] + MIDI Eks.: Bad religion + MIDI eller Elton John + MIDI Da finner du en del Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Ja, jeg finner en hel del men jeg er på jakt etter normale ringelyder! Ikke min favorittartist ditt og min favorittartist datt! Jeg skal ha en ring-ring, ring-ring-ring eller ring-rang lyd. Endret 22. mars 2004 av Skikongen Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Søk på Ring-Ring + Midi da? Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 hehe - har faktisk prøvd det (desverre uten hell). Lenke til kommentar
total Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 jeg har lett lenge etter dette jeg og.. det nermeste jeg kom var denne siden http://www.myt610.net/showsub.php?id=47 der noen kan finnes... Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Er vell nok normale på dn fra før.. Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 ...nei - er nok ikke en eneste normal ringetone der. Desverre... Lenke til kommentar
jorg Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 du kan jo bla igjennom disse 3000 ringetonene :!: good, luck :!: Lenke til kommentar
total Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Ja,jeg finner en hel del men jeg er på jakt etter normale ringelyder! Ikke min favorittartist ditt og min favorittartist datt! Jeg skal ha en ring-ring, ring-ring-ring eller ring-rang lyd. det er forjævlig at dette ikke skal finnes? jeg hater ringelydene på t610'en min så intens at jeg kun bruker lydløs... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg har lett etter dette til faren min, uten hell jeg også... Greia er vel at ingen gidder å lage det fordi de ikke tror noen vil betale for det Lenke til kommentar
total Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 hmmm. hadde jeg bare kunnet kunsten å knø i stand en midifil, så... får se om jeg lærer meg noe nytt i kveld... resultatet legges iallefall ut her. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Heh, K700i har ihvertfall en mp3 der en dame synger: Ring, Ring, Ring Ring, Ring, Ring Rihiihiing, Ring, Ring, Ring Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Når begynte ring-ring å være normalt? Ta deg en tur i byen eller et sted det er mange mennesker. Du skal lete lenge etter ring-ring Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 (endret) hmmm. hadde jeg bare kunnet kunsten å knø i stand en midifil, så... får se om jeg lærer meg noe nytt i kveld... resultatet legges iallefall ut her. Gleder meg, men på linken som en la ut på samme tråden inneholder en fil. Tror den heter oldphone.mid. Den funker på et vis. Men legg gjerne ut flere ring-ring versjoner! Edit: Det er den med 3000 ringetoner. Endret 23. september 2004 av Skikongen Lenke til kommentar
total Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 jeg fant en her: http://home.chello.no/~arildh/files/RingRing.mid Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Du kan ta en titt på http://www.partnersinrhyme.com/ Trodde egentlig slikt var innebygget i alle telefoner jeg. Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Smack opp noen alternativer her da, folks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå