papapa Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Noen som har noen erfaringer/meninger om dette komplette vannkjølingssettet?? Liquid Icer AMD Skal kjøpe et vannkjølingssett og syntes dette så greit ut... koster 1695 kroner Endret 21. mars 2004 av papapa Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 har ikke erfaring med det settet, men ut i fra det jeg vet så er det et passe bra sett. Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 der jeg tror det kan hente mer er på radiator... jeg foretrekker einheimpumper selv... men de som har hydor (den som følger med) er fornøyde de og Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Det er linket til en test på denne siden! Sjekk denne før du spør andre http://www.ocshoot.no/liquidicer.htm Lenke til kommentar
papapa Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg har lest den testen, men 3dfxcool er sponsoere til den siden så jeg frykter at de ikke er helt 100%objektive..... Tror uansett at jeg kjøper det jeg. Jeg driver i disse dager med mine første famlende forsøk på overklokking av min 2500+ , og jeg slår gjerne to fluer i en smakk med å redusere både støy og temp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå