Kimius Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 har nettopp fått meg en hel server å leke med....... HELT GRATIS!!!!!!!!! er riktignok en eldgammel pentium 2, men den har tapestreamer og scsi disk... nå skal det bli leking ps: fikk også en ups og 4 stk 12v batterier(ikke til ups'en) med på "kjøpet" Lenke til kommentar
fredster Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Kjenner den følelesen av "endelig fritt frem for skikkelig prøv-og-feil pedagogikk", og gleder meg på dine vegne ! Hva slags UPS fikk du forresten ? Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 en eller annen smart ups fra apc... fant linken er ikke noe særlig til levetid på batteriet(i hvertfall ikke med riggen min), men er nok til at jeg får slått av på en skikkelig måte... Lenke til kommentar
fredster Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Det er ingen dårlig UPS du har fått der.... Hva har du av utstyr som skal kobles på, og hva vet du om bruken fra tidligere eier ? F.eks. hvor gamle batteriene er og om den har stått varmt og støvfullt osv. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) alle greiene er fra faren min, eller dvs jobben hans. batteriet har vært byttet før, men må snart bytte det igjen ellers er det en gammel server(som tidligere nevnt), med tapestreamer og scsi disk(7-8 GB). vet ikke resten... fikk forresten en til tapestreamer idag av onkelen min... en hp ekstern med 20 GB kasetter. fikk også 3 sett med creative høyttalere. riktignok stereo, men likevel.... EDIT: greiene fra faren min er godt brukt. greiene fra onkelen min er ubrukt(høyttalerne var fortsatt i eskene...) Endret 29. mars 2004 av Kimius Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hva skal du bruke serveren til forresten? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 fant linken Har faktisk et par av disse liggende ute i boden Bruker selv en litt eldre modell, men den holder faktisk riggen min i ca 19 minutter. Ganske kjekt på LAN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå