[ReXoR] Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Heisann. Fettern min ringte akkurat og lurte på om jeg kunne fått ordna ei vifte til GF2-kortet hans. Lurte bare på om denna vifta /kjøleribbene ville passa til det kortet hans? Eller om Komplett evt. har noen vifter som passer? (nei, skal ikke ha noe krafig kjøling, bare ei helt vanlig vifte) Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Originalkjøler på GF2MX er vel uten vifte!? Limte i hvert fall en zalman northbridge-kjøler på mitt TNT2-kort og det funka fint (selv om det tok opp noen pci-plasser) Er det vanlig GF2-kort, vet jeg ikke hva du kan bruke. Uansett: tror det er forskjellig avstand på skruehullene på skjermkort og chipset! Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 kay. Hmm.. fettern min har ei vifte på kortet sitt, men den har visst stoppa opp, også låser maskinen seg masse masse, og han tror det kan ha noe å gjøre med vifta der) Lenke til kommentar
TDK Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Tviler på at det er noe vits i å kjøpe ny kjøler til et så gammelt skjermkort. Det er el like greit og kjøpe seg et nytt budsjett kort, som i tilegg yter bedre... Lenke til kommentar
Bach Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Har modellen fra Gainward (med Quadro loddemodd) som reservekort. Hulla er akkurat for store for plastfestene til ZMNB47J. Lima fast ribba med Arctic og det fungerer helt fint. "I gamle dager" (før ArcticSilver og termisk lim ) kjøla jeg kortet med en jallapropell festet med strikk. Tror egentlig det meste fungerer så lenge kortet ikke skal overklokkes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå