Opus Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) golf *host* fire *host* Husker ikke hva de "senser". Tror ikke han fant ut hvilke flatstifer han kan bruke. Edit: mulig at han fant det ut... Endret 23. mars 2004 av Opus Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Nei altså...har to kabelsko på to av stiftane...men det er kun slik at eg kan slå av og på ryggelyset inne i bilen... eller...har eg det? no blei eg usikker...lenge sia eg fikla med det..kanskje eg tok det av å kobla sammen ettkvert for å få lys på bryteren.. dette må kommast til bunns i... Men uansett...har sjekka om noken av stiftane gir motstand når bilen står i revers...og då trur eg vi fant ut at berre en av stiftane ga motstand...så det blei litt sånn.. ja...a-ha opplevelse for oss... Lenke til kommentar
Opus Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Men uansett...har sjekka om noken av stiftane gir motstand når bilen står i revers...og då trur eg vi fant ut at berre en av stiftane ga motstand...så det blei litt sånn.. ja...a-ha opplevelse for oss... Tja...Kanskje strømmen til ryggelysa brytes på jord(-) sia? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Men uansett...har sjekka om noken av stiftane gir motstand når bilen står i revers...og då trur eg vi fant ut at berre en av stiftane ga motstand...så det blei litt sånn.. ja...a-ha opplevelse for oss... Tja...Kanskje strømmen til ryggelysa brytes på jord(-) sia? Igjen må du forklare det til meg Kompisen min hadde sikkert skjønt det...men han er ikkje her no.. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Igjen må du forklare det til meg Det kan hende at ryggelysa får - fra bryteren på kassa og + fra sikringsboksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå