oro2 Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Når jeg skal spille av filmer (xvid) i Smartmovie hakker både lyd og bilde, spesielt bildet. Er det noen som vet hva som kan være galt? Kan også nevne at jeg har merket at telefonen har blitt generelt litt treg i det siste.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Sannsynligvis for høye innstillinger Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Hm.. det er ikke jeg som har konvertert den, så jeg gikk ut i fra at den var tilpasset mobilbruk. Den filmen jeg testet var forøvrig en som ble postet i denne tråden av razh0r, "extra_joker_nord.avi". Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hm.. det er ikke jeg som har konvertert den, så jeg gikk ut i fra at den var tilpasset mobilbruk. Den filmen jeg testet var forøvrig en som ble postet i denne tråden av razh0r, "extra_joker_nord.avi". Kan ikke garantere noe, har tross alt ikke testet dem selv. Men du kan jo prøve. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hm.. det er ikke jeg som har konvertert den, så jeg gikk ut i fra at den var tilpasset mobilbruk. Den filmen jeg testet var forøvrig en som ble postet i denne tråden av razh0r, "extra_joker_nord.avi". Den hakker hos meg også. Har konvertert mange videoer selv, og ingen av dem har hakket. Vil tro at den nevnte videoen hakker pågrunn av dårlig konvertering. For skarpe innstillinger kanskje ? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 går flytende på P800. Vil dette si at min telefon er moden for en formatering eller er p800 mye raskere enn n6600 ? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 P800 er nok en god del krafitigere når det kommer til video avspilling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå