HolgerL Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Har forøvrig byttet ut alle nevnelser av ordet "casemod" i guiden. Nyt den. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Få moderator til å prioritere denn guiden Utrolig mange som ikke forstår seg på katoder, leds og andre ting som trenger strøm. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 om en stund, så går heldigvis ikke jeg inn under den kategorien lenger.. vel.. ca. et år.. har søkt GK elektro.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Få moderator til å prioritere denn guiden Hmmm...maybe I will... Endret 28. mars 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
abbor Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hei, bare litt nysgjerrig. Hva brukte du slagborrmaskinen til? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Hei, bare litt nysgjerrig. Hva brukte du slagborrmaskinen til? Hehe. Vel, jeg slo av selve slagborfunksjonen. Jeg lage nye skruehull til PSU, jeg skulle flytte den litt bortover i kabinettet. Jeg brukte forøvrig slagborfunksjonen da jeg laget hull i veggen til nettverkskabel. Lenke til kommentar
felge Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 dask dask, var en hissig guide dette her Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg syns denne guiden var grei/praktisk jeg! Jeg har ærlig talt ikke mye peiling på sånt... Men uansett... IKKE gidd å kritisere holgerludvigsen fordi han legger ut dette... Hvorfor gidde å bry seg hvis dere er så "proffe" Lenke til kommentar
no name Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 hva slags kabinett er det ?? Skyhawk??... kan noen gi meg fult navn på det kabinettet? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 kan noen gi meg fult navn på det kabinettet? Det er jo derfor jeg er her. Kabinettet er Skyhawk PSR-4623D7 Lenke til kommentar
no name Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hvor kjøpte du kabinettet da? takk for svar Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Jeg kjøpte det på Microplex. Desverrre selger de det ikke der lenger. Men de har _masse_ andre flotte kabinetter. Endret 5. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
no name Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Desverrre selger de det ikke der lenger. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg kjøpte det på Microplex. Desverrre selger de det ikke der lenger. Men de har _masse_ andre flotte kabinetter. *host* en w for mye *host* Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Jeg kjøpte det på Microplex. Desverrre selger de det ikke der lenger. Men de har _masse_ andre flotte kabinetter. *host* en w for mye *host* Det var faktisk en "r" for mye også. I "desverre". Lenke til kommentar
MuD Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 det der var jo ingenting... syntes eg har gjort lite med mitt kabbinett(Chieftech Dragon midi sort), men det der var enda verre Lenke til kommentar
Luv Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Han prøver faktisk bare å hjelpe folk i gang, ved å ramse opp ting som kan være greit å gjøre for folk som ikke er så erfarne. Synest ikke du skal ta den sinte tonen. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 det der var jo ingenting... syntes eg har gjort lite med mitt kabbinett(Chieftech Dragon midi sort), men det der var enda verre For det første så prøver han jo bare å hjelpe, denne guiden var jo for nybegynnere. Og at du tar å bumper denne tråden bare for å syte å klage, er for meg helt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå