SimenNor Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Ny versjon av Doom 3 er ute, er denne versjonen lovlig? Vanligvis er jo beta versjoner lovlig, og denne kommer med installer, men kan jo aldri være helt sikker. Hvis versjonen er lovlig så skal jeg legge ut linker. Prøvde å søke gjennom forumet etter tidligere tråder om dette, men fant ingen. Litt merkelig siden det er over 1/2 måned siden denne kom ut. Hvis det viser seg at denne ikke er lovlig så steng tråden. Endret 21. mars 2004 av SimenNor Lenke til kommentar
jevel Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Finnes det linker til den på ID sine sider? I såfall er den nok lovlig, hvis ikke så ville jeg ikke ha veddet penger på det. -KJ Lenke til kommentar
SimenNor Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Ser det er flere sider hvor man kan laste den ned... men skal se på ID sine sider. Jeg har ikke hørt noe om dette så frykter litt at den ikke er lovlig. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Det er vel den samme gamle Alphaen som noen luringer har pusset litt opp med egen installer og noen hjemmesnekra kart.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Ja, den er ulovlig. Link til denne betaen fra dette forumet fører til utestengelse. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg