Mio Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hei! Håper jeg postet denne riktig i xboxmediacenter.xml har man et valg som dette: "<!-- get your area code from www.weather.com its the 4 character, 4 number bit after /local/ !--> <!-- unitT is the units for temperature (F or C) unitS is the units for speed (K or M) !--> <!-- refresh is the auto refresh time in minutes !--> <weather> <areacode>NOXX0008</areacode> <unitT>C</unitT> <unitS>K</unitS> <refresh>20</refresh> </weather> </xboxmediacenter>" Jeg vet ikke hvilken "area code" man mener her. Jeg bor i Drammen og skulle hatt innstillingene for været her. Noen som kan noe om dette og vil hjelpe? Mvh Mio Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Jeg orker ikke reise meg for å finne koden... men inne i selve xbmc så kan du skrive inn stedet du vil finne kode for, f.eks. Oslo eller Drammen, og den søker den opp for deg, forutsatt at den finnes i databasen da. Fant fint Oslo, Norway, for meg. Bare gå inn på settings -> weather Endret 22. mars 2004 av Cybbe Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 jepp, settings-weather å skriv inn navnet. trondheim funker bra her. ikke noe å skrive i .xml fila. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Fikk det til og virke Var en som sa at jeg måtte skrive det i xml fila, men merka fort at det ikke virket. Takker for hjelp! Endret 25. mars 2004 av Mio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå