Gå til innhold

Bra nok for UT2004

Anbefalte innlegg

Har veldig lyst å kjøpe meg UT2004 men er litt usikker på om pc'en min er bra nok til å få spillt det.

P4 2,53ghz

512 ram

Nvida Geeforce4 ti4200

Leste her på forumet at grafikk kortet mitt ikke støttet directx9 og lurer på om dette forhindrer meg i å spille det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Har veldig lyst å kjøpe meg UT2004 men er litt usikker på om pc'en min er bra nok til å få spillt det.

P4 2,53ghz

512 ram

Nvida Geeforce4 ti4200

Leste her på forumet at grafikk kortet mitt ikke støttet directx9 og lurer på om dette forhindrer meg i å spille det?

Så lenge du ikke forventer å spille med oppløsninger over 12xxXxxx+ og enormt bra grafikk så holder deg i massevis. Har en kompis som har nogenlunde samme maskin som du har, og hos han går alt meget glatt, utenom i enorme møljer.

(Men så har han også satt instillingene litt vel optimistik)

Om du fortsatt er skeptisk, så gjør det enkelt. Nedlast demoen og test den først.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Funker greit nok på min nåvärende PC. AMD Thunderbird 1.4 Ghz, 512 MB PC-133 RAM og Geforce 3 Ti 200. Visstnok kan jeg ikke spille med den beste grafikken, men det ser fint ut som det er. Snart får jeg nye komponenter (ny prosessor, nytt grafikkort osv.), blir spennende å teste det da. :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...