sindre313 Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Jeg skal ha ny kjøler til XP-M 2400+ og har sett på disse to: AeroCool HT-101 Zalman CNPS7000A-Cu Hvilken av disse kjøler best? Er det noen andre kjølere som er bedre i forhold til pris? Lydnivå er maks 26dB. Endret 21. mars 2004 av sindre313 Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Jeg skal ha ny kjøler til XP-M 2400+ og har sett på disse to: AeroCool HT-101 Zalman CNPS7000A-Cu Hvilken av disse kjøler best? Er det noen andre kjølere som er bedre i forhold til pris? Lydnivå er maks 26dB. Jeg mener begge i to er meget bra, den siste er jo ganske kjent også, tja hvem du burde velge, så kan jeg ikke helpe deg, jeg vet bare om en del bra kjølere som: Coolermaster Aero 7+ Thermaltake volcano 11+ slk900 kjøleribbe + vifte må kjøpes og + de to du viste fram, men vær litt obs på at AMD ahtlon prossesorene ikke helst ikke vil ha en kjøler med høy vekt på seg. husker ikke helt i farta hva som var maks anbefalt av AMD, men mener det var 350g. var de tyngere enn dette. må du være veldig forsiktig ved flytting av pc'en. og helst frakte den horisontalt. glemte en ting, men ikke la dette skremme deg, jeg har selv en kjøler på 550g gram på min ahtlon xp prossesor. og det går fint, jeg er bare bittelitt mer forsiktig ved frakting enn før. Endret 22. mars 2004 av Mekkeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå