MagE Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 hei, jeg skal bytte nortbrige kjøleribben min med en slik, men når jeg skulle ta av den gamle kjøleribben min satt den fast, (kjølepasta lim) så er det noen som vet hvordan jeg tar vekk/fjerner limen Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 når jeg tok av min, røsket jeg bare til litt... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 å, jeg har ikke tatt så hart i (redd for og ødlege kort)men nå er det No More Mr. Nice guy Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 ellers funker vel noe tynt knivblad fint (tapetkniv, barberblad osv) Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Skummelt det der. Lurer på om man drar hardt nok om prosessorkjernen knekker/løsner eller noe. Har litt lyst å bytte vifte selv, men jeg er redd jeg ødelegger noe når det klissegreiene fra boxed p4'en har gått seg til Lenke til kommentar
klikko Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 å, jeg har ikke tatt så hart i (redd for og ødlege kort)men nå er det No More Mr. Nice guy no more mister nice guy ville jeg ikke vært så altfor bresk på vær fortsatt forsiktig med alt som er limt, før du vet ordet av det sitter du med halve chipsettet i hånda Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hvis den er festet med pushpins, skruer eller lignende fra før, er det sikkert bare en litt seig kjølepasta som holder denne igjen (evt thermal pad). Det jeg gjorde var å vri litt på kjøleren min, og der løsna den, ja! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Hvis den er festet med pushpins, skruer eller lignende fra før, er det sikkert bare en litt seig kjølepasta som holder denne igjen (evt thermal pad). Det jeg gjorde var å vri litt på kjøleren min, og der løsna den, ja! ja, det var clips, den løsnet veldigt lett, nå har jeg lagt på ny vanlig pasta og den nye kjøleribben, håper det blit bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå