Haraldson Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Har versjon 6.1.0211 av MSN Messenger, og denne logger seg ut nær sagt hele tiden. Særlig når jeg prøver å sende/motta filer, og prøver å skifte nick. Har hørt at det var et kjent problem at Messenger datt ut, men mente dette ble løst i versjon 6.1 Hvordan fikse? Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Har versjon 6.1.0211 av MSN Messenger, og denne logger seg ut nær sagt hele tiden. Særlig når jeg prøver å sende/motta filer, og prøver å skifte nick. Har hørt at det var et kjent problem at Messenger datt ut, men mente dette ble løst i versjon 6.1 Hvordan fikse? jeg har ikke noe problem med msn. Men det kan hende du har satt på automatiske oppdaringer. Da blir den fokka. Men jeg er altid på logga og har ikke noe problem i det hele tatt Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Hjelper meg mye.... Er det noen mulighet for å skru av automatiske oppdateringer da?? Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Msn er helt på trynet, før var det bare legge det inn skrive inn epost osv.. Og vips bytte nick! Nå kan man ikke bytte nick... Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Kan bytte nick nu også.og så kan man legge inn msn plus så kan man endre navn på kontaktan dine også Med msn plus kan man gjøre mye annet også Endret 22. mars 2004 av Shuttle Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Dette er _IKKE_ problemet. Jeg _FÅR_ skifta nick, men dette forårsaker ofte at Messenger logger ut, og jeg må skrive inn nick på nytt. Noen med noen andre forslag? Lenke til kommentar
Spoink Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Har versjon 6.1.0211 av MSN Messenger, og denne logger seg ut nær sagt hele tiden. Særlig når jeg prøver å sende/motta filer, og prøver å skifte nick. Har hørt at det var et kjent problem at Messenger datt ut, men mente dette ble løst i versjon 6.1 Hvordan fikse? Sitter du bak er router? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Programvareproblem - flyttes Lenke til kommentar
Crack Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Sitter nok bak "ISP"-en min sin router/firewall + min egen router/firewall. Men alle nødvendige porter er jo åpna, og andre med samme (crappy) ISP har ikke dette problemet, så vidt jeg vet. Edit: Formulering... Endret 23. mars 2004 av NMI on XTC Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Dette er _IKKE_ problemet. Jeg _FÅR_ skifta nick, men dette forårsaker ofte at Messenger logger ut, og jeg må skrive inn nick på nytt. Noen med noen andre forslag? Det skjedde med meg oxo jeg trykkte ja på sånt at den tok autommatikse oppdateringer!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå