Zyrex_ Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Tg04 nærmer seg. Hva må du ha med? Tenker da på ting som vil gjøre TG enda morsommere(hvis mulig), eller ting som puter til stoler, men også alt annet dere kommer på Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 hvis du ikke skal ha egen stol er nok pute anbefalt ja. er også fint å ha med ting som vekker litt oppsikt, f.eks hvis du har modda et kabinett selv som er litt utenom det vanlige å sånn er jo fint da.. hvis ikke står det også en packing list på gathering.org Lenke til kommentar
eught Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Erfaring fra i fjor: Ta med deg en kniv. Jeg kjøpte en hel loff (ikke ferdigoppskåret, det fant jeg ikke). Men en kniv var noe jeg manglet, så jeg måtte lete på IRC etter en på TG som hadde med seg en eller annen slags kniv jeg kunne skjære med. Jeg fikk tak i en til slutt da; en sånn plastkniv som man får diverse steder de lager billige frokoster Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 du mener ting bortsett fra ting på denne lista? Ta med stoff-teip/tykk teip for å teipe kantene på bordet... 5dager med håndleddet på en grov kant er ikke behagelig. Det merka jeg i fjor når jeg kom hjem med rød glødende håndledd... verktøy (skrutrekkere, saks osv) lommelykt/bordlampe. Etter at lyset er skrudd av, blir det MØRKT!!! Min metode Ta med noen kleenex elns... når du søler cola/må tørke no, så er det greit å ha dette... Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Må jo seff ha med påske egg... Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 SNIPTa med noen kleenex elns... når du søler cola/må tørke no, så er det greit å ha dette... Cola, yeah right... Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Du trenger ikke ha med deg:Sinnsyke høyttalere, særlig ikke om du planlegger å spille drittmusikk. HAHAHA Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Om du er jente eller bare fascinert: tamponger, bind og evntuelle P-piller. fascinert LOL! Floppy disks (Så kan du være helten når enellerannen stakkars sjel løper rundt og spør etter det) Hehe, har vært helten på flere LANS, har til og med fått Cola som belønning. Floppy anbefales Lenke til kommentar
knutby Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 USB vifte USB Lys Kan kjøpes på microplex En sovepose er god å sitte på når den er pakka ned. Hammer er alltid godt å ha når du skal slå naboen i hue Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Drit store høytalere, i tillfelle du også får lyst til å vise hvor høyt du kan spille "Rosa Helikopter" (Børe leses med en ironisk tone) Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Drit store høytalere, i tillfelle du også får lyst til å vise hvor høyt du kan spille "Rosa Helikopter"(Børe leses med en ironisk tone) får å si det sånn, planlegger han å spille rosa helikopter så tror jeg at ganske mange vil klage ganske fysisk til han Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 skal ta med meg laptop'en, noen som vet om det er mulig å få en ekstra port på switchen? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 du kan selv ta med en egen switch... Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 hmm..det var ikke dumt, spørs om man får lov å koble seg på tg's switch Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Ta med egen stol evt pute... ræva de får lønn for strevet Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 hmm..det var ikke dumt, spørs om man får lov å koble seg på tg's switch hvorfor skulle du ikke det? Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 ta med no hælvetes høytalere og spill eddie meduza evt sibbe.. Da får du nok en haug raggare bort til deg, men flest fiender.. greit å ha noen av dem oxo Lenke til kommentar
simes Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Rednex' album, slik at vi ikke trenger å høre "Cotton eye Joe" hele tiden, men også litt variasjon. I år skal det jo være europamesterskap på det dansemaskin tullet.. Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 ta med no hælvetes høytalere og spill eddie meduza evt sibbe.. Da får du nok en haug raggare bort til deg, men flest fiender.. greit å ha noen av dem oxo [offtopic] Skal du ha store høytalere er det ingenting som slår happy tree friends sangen på loop. ikke eigang rosa helikopter tar den. bare prøv, 30 sec og du er på god vei til å bli gal [/offtopic] Lenke til kommentar
Togo Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Skal du ha store høytalere er det ingenting som slår happy tree friends sangen på loop. ikke eigang rosa helikopter tar den. bare prøv, 30 sec og du er på god vei til å bli gal[/offtopic] Enig! Den der sangen er værst! Øreklokker (støydempere) kan være gode å ha når du skal sove. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå