Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig, du bør ha tidligere programmeringserfaring for å ta i bruk TiC++. Hvis du er helt ny (og vil ha en bok i elektronisk format, gratis) er f.eks. Teach yourself C++ in 21 days bedre, men den er litt utdatert (bruker f.eks. gamle headere).

Et raskt søk på google gir deg en side med TYC++i21D

Lenke til kommentar
Thinking C++, finnes gratis på nettet. Kan lære deg en masse.

Den er vel ikke bra for helt nybegynnere?

Det spørs helt på hvor mye arbeid han er villig til å legge i den. Hvis man går rett på den og klarer å jobbe med den, ville jeg våge å påstå at man kan lære veldig mye relativt fort.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Leser den selv, god innføring men er litt usikker på om den er å anbefale fordi den er så gammel. Den var sikkert veldig fin i sin tid men er litt uoppdatert.

Den er god for folk som meg som ikke kan så mye engelsk (vet det, engelsk er noe man må kunne), men jeg syns det er bedre å ihvertfall få programmert litt og se om programmering er noe for deg før du går løs på engelsken(som jeg har et intrykk av er gankse tung) kansje en litt dårlig holdning å ha til engesk når man skal programmere og den meste programmeringa foregår på engelsk men engelsk lærer man uansett(tror jeg da) håper jeg

Men jeg kommer til å lese ut boka først den er veldig fin :thumbs:

Endret av zirener
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...