ManagHead Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Er det forskjell på lystyrken på Sunbeam-, NC- og Sharkoon katoder? Takker for svar! Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 ikke så veldig mye. men sunbeam har vel de beste hvis jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 jeg tror sunbeam har de bestelys messig (lyser best opp) men lilla og blå blir fort hvite, de katodene jeg hadde (no har jeg gått over til uv) en blå å en lilla var nermest hvit. de andre produsentene siden har kanskje litt mer "farge" i katodene men lyser ikke så bra opp.. det er mine erfaringer... men sunbeam er det beste valget syns eg... Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg har blå sunbeam, og de lyser veldig bra opp, men som MADsen sier så er de kanskje litt hvite. Du ser selvsagt at de er blå, men... Jeg er hvertfall ganske fornøyd. Lenke til kommentar
no name Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hvor lenge går det før sunbeam sine katoder blir hvite da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå