uranus Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Hei! Med masse hjelp av Mikka har jeg fått opp et script som man kan reklamere for dataparty'er som kommer. Hva syntes du og hva kan forbedres på den? På forhånd takk Dataparty Endret 21. mars 2004 av uranus Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hvis du mener designet så mener jeg dette: - Times New Roman i meny er ikke noe særlig. - Stygg bewel på linjene på menytopp saken - Syntes det ble veldig mye tomrom på siden - Fin strek i menyen, den som skiller. Gjør den gjerne litt lengre. - Topp menyen passer ikke helt inn til resten av designet. For "spaced" Lenke til kommentar
uranus Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Oki, ja, var designet jeg tenkte på da....... Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 vet ikke om det er oppløsningen min eller opera men siden er helt fu*cka her... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 vet ikke om det er oppløsningen min eller opera men siden er helt fu*cka her... Hos meg er den grei både i Firefox og Opera... Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 vet ikke om det er oppløsningen min eller opera men siden er helt fu*cka her... Hos meg er den grei både i Firefox og Opera... da er det sikert bare oppløsningen og den er ganske høy så da gjør det vel ingen ting Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 vet ikke om det er oppløsningen min eller opera men siden er helt fu*cka her... Hos meg er den grei både i Firefox og Opera... da er det sikert bare oppløsningen og den er ganske høy så da gjør det vel ingen ting Hva har du da? Funker fett her i 1280*1024. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 eneste jeg kan se på scriptet er: at når det blir printa ut så blir skriften alt for liten.... dessuten: lag litt annet utsende på kanppene Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 fant mer jeg..... man kan jo levere blankt skjema jo.... uff... det er ikke bra Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 deutch-beachlanDato: teh summer! Sted: all ze deutch nacht-stranden Pris: Free, but you have to be nude URL: www.goatse.** E-post: AnusLan Dato: 24/7-05 Sted: Uranus Pris: Free if nude. URL: www.goatse.** E-post: Det funker ihvertfall... Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 vet ikke om det er oppløsningen min eller opera men siden er helt fu*cka her... Hos meg er den grei både i Firefox og Opera... da er det sikert bare oppløsningen og den er ganske høy så da gjør det vel ingen ting Hva har du da? Funker fett her i 1280*1024. hmm d var bare rart.. d er det jeg ogå har.... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Nå kom det en slem warning, ser jeg. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Nå kom det en slem warning, ser jeg. tror det mangler litt sikkerhet her mulig det er lagt inn noe i txt fila som de ikke klarer å behandle... egentlig aldri jobba med det før så jeg ser ikke hva det er ... Endret 21. mars 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
???????? Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Det er noen som har forsøkt å legge inn mange rare PHP koder der: http://www.ludrio.no/dataparty/lagret.txt Se på kildekoden. Uranus - ta en kikk på følgende funksjoner i PHP manualen: http://no.php.net/manual/en/function.htmlspecialchars.php http://no.php.net/manual/en/function.empty.php Lenke til kommentar
jevel Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Ser bra ut, men det er noen småting. Den øverste menyen kommer ikke skikkelig opp hos meg. (Widescreen oppløsning, men skal vel ikke ha så mye å si?) I Safari er det litt problemer med rammene dine. De går litt over i hverandre. -KJ Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Sikkerheten bør vel gå først... Tror ikke det er lurt at hva som helst kan bli postet, noe det gjør nå. Formvalidering er en fin båt. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Formvalidering er en fin båt. Har skrevet en liten guide til det her: http://www.sirice.com/tuts/nor/?id=regular Lenke til kommentar
???????? Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Formvalidering er en fin båt. Har skrevet en liten guide til det her: http://www.sirice.com/tuts/nor/?id=regular En bra begynnelse på en artikkel, men du "glemmer" litt for mye. Du har med +, men ikke ? og *. De er ganske viktige. Videre betyr ikke + at du må ha med noe i tillegg, det betyr at det må være et eller flere. [a-zæøå]+ betyr flere bokstaver. Kanskje du burde nevne hvorfor du escaper . (. betyr et hvilket som hels tegn) Når du bruker eregi trenger du ikke å definere både store og små bokstaver [a-zA-Z] Fiks litt på sånne ting så kan artikkelen bli bra. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Takk for hjelpa folkens Leser nuh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå