banzay Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg vurderer og kjøpe dette spillet etter og ha spilt MP demoen. Problemet er at spillet ble slaktet i gamer.no`s omtale (i omtalen hadde de ikke testet MP). Noen som har det som kan gi noen tilbakemeldinger? Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Spillet heter Gangland, ikke Ganglands. Det er heller ikke spesielt populært med caps i topic. Den er endret, men det er fint hvis du forsøker å gjøre det korrekt neste gang. Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hvis du likte demoen er d vel bare å kjøpe. Selv likte jeg ikke demoen, og det gamer skrev så ut til å stemme i forhold til denne, så jeg ville styrt unna. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) jeg kan anbefale det, men det er hva du synes om spillet som er viktigst. Last ned spdemoen og prøv!! EDIT: leif Endret 21. mars 2004 av b0berg Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Etter å ha prøvd det ble jeg bare positivt overrasket! Tok meg kvarter å skjønne det helt, men det var et dritfett spill Prøv demo'n først ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå