clinton Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 satt på dataen og plutselig begynte det og komme kakke lyder inni kabinettet. Jeg restartet og så at alt som var på WD 120G disken min var vekke.Når jeg trykker inn på den får jeg melding om at disken ikke er formatert og om jeg har lyst og gjøre det.. Har virkelig ikke lyst og formatere den,men ser jo ut som alt er vekke. Noen som vet om noe jeg kan prøve og gjøre for og få den til og funke igjen? Tenker da på programmer o.l jeg kan prøve for og få tilbake all data på disken Lenke til kommentar
felge Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 er du sikker på at den ikke bare er for varm da? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 sikker på at disken er montert riktig? det finnes disc recovery ja, men jeg veit ikke helt hvor du finner det Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hei. Her er en løsning som flere andre har hatt gode resultater med: http://www.runtime.org/gdb.htm Good Luck. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Hei. Her er en løsning som flere andre har hatt gode resultater med: http://www.runtime.org/gdb.htm Good Luck. Hvordan funker det programmet da? Må jeg bruke diskett stasjon på noen som helst måte? Fikk melding om at A driven var åpen og jeg måtte sette i en disk og lukke den..Men har ikke diskett stasjon no for øyeblikket. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 sikker på at disken er montert riktig? det finnes disc recovery ja, men jeg veit ikke helt hvor du finner det Joda..er ikke så mange måter og gjøre det på..Den har jo virket i ca 1 år no. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 "kakkelyder" er skumle, 2 av mine disker har dødd etter de begynte med ulyder, håper at din er fin tho. (siste min som døde var en WD 160gb, som var delt opp i 3 partisjoner, jeg mista den ene partisjonen, og etter det, ble resten gruuuuusomt treigt på den disken, heldigvis fikk jeg tatt backup av det meste før den gikk til h*) Lenke til kommentar
clinton Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Ja..kakke lyder kan ikke føre til noe bra..Før det skjedde opplevde jeg at dataen restartet seg sånn helt uten videre og det var HDen som slo seg av.Når dataen begynnte og boote igjen hørte jeg at den ene HDen som var av begynnte og starte opp igjen..Det at daten har restartet seg har var i ca 1 måneds tid.Noen som vet hvor lang garanti tid det er på en WD 120G 8Mb ? Endret 22. mars 2004 av clinton Lenke til kommentar
X672 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 ett program som har funka fint for meg dei 5 eller 6 gangene det har hendt med meg er "GetDataBack for ntfs/fat32" har fått tilbake alle filene mine med det programet + nokken eg ikkje viste eg hadde Lenke til kommentar
clinton Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Har du noen link til dette programmet??Fant det ikke på google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå