Christer1 Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hei.. Jeg har en skoleoppgave om yrker. Jeg har valgt bilmekaniker. Derfor har jeg noen spørsmål dere kanskje kunne ha klart å svare på.. Hvilke mulighet er det for å jobb i dette yrket? Hvilke karrieremuligheter finnes det innenfor dette yrket? Hvordan er arbeidstiden? - eks. skiftarbeid, turnus og lignene. Hvilke fordeler/ulemper har arbeidstiden? Er ikke det fra 7:30 til 15:30? Eller 8:00 til 16:00? Også dekkskiftedag på en lørdag før og etter vinteren? Også litt overtid hvis man trenger det, eller jobben trenger det.. Var det riktig? Følger det med noen ulemper med dette yrket? eks. arbeidstid, arbeidsmiljø, helse, risiko. Takker for svar. Noen som vet det her? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg vet egentlig ikke noe som helst om dette, men hvis du spør her er det sikkert flere relevante personer som ser den Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg vet egentlig ikke noe som helst om dette, men hvis du spør her er det sikkert flere relevante personer som ser den Okey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå