Gå til innhold

Hvordan få tilbake pengene for

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg satt på en ekstra et år. Når jeg kom dit spurte jeg om det var ok at jeg solgte den, så lenge jeg solgte den til ordinær pris. Det fikk jeg beskjed om at var greit. Ble imidlertid ikke kvitt den, men det er en annen historie. :)

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar
ok! hør nå da. du kan selge billetten, men bare for det samme eller mindre en det du kjøpte den for av PTN, afgiften skal ikke telle, så kan selges for max 570,-. OK???? 

Men da taper kameraten min penger, noe som han har gått av :devil: når begrunnelsen hans er "gidder ikke" å han aldrig har vert på et lan med mer en 10 pers :thumbdown:

Lenke til kommentar
ok! hør nå da. du kan selge billetten, men bare for det samme eller mindre en det du kjøpte den for av PTN, afgiften skal ikke telle, så kan selges for max 570,-. OK???? 

Men da taper kameraten min penger, noe som han har gått av :devil: når begrunnelsen hans er "gidder ikke" å han aldrig har vert på et lan med mer en 10 pers :thumbdown:

Er det no problem da ?

Refundering av billetter går vel ikke det nå,, så da blir det å enten sende dem en mail (Auto Reply får du jo bare fordi du skal vite at dem har mottat mailen) eller du kan selge den til en person for maks 570Kr. Kameraten din får bare tape 20Kr, for hvis han ikke har råd til å tape 20Kr.. Så tør jeg ikke tenkte på hva som vil skje hvis han ikke skulle få solgt billetten.. :scared:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...