radaren Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Lurte på å kjøpe dette midi-toweret Det ligger på ca. 500,- Er billig med 300W og helt greit å se på. Det eneste jeg lurer på er om det bråker (strømtilførsels-viften) Noen som vet eller har erfaring ?? TAKK fra Radaren Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Det er ingen ting galt med det, viften bråker ikke mer en andre vifter. Du kan jo skifte den ut med en papst vifte eller sette på en motstand. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Brodern har dette kabinettet . Det er greit og billigt,.... Men strømforsyningen var for dårlig til å kjøre den nye og oppgraderte hardwaren hans,..(XP1600, 256 ram osv..) - det gikk ustabilt og møkkete,.. men jeg visste hva det var ,... Bytta psu til en 350W(tror det er 350W)jeg hadde liggende og da gikk det fint,... Syns uansett det var rart det ikke funka fint med 300W har kun 250W i mitt og har mer stuff i kabinettet enn han,... blant annet TB 1333 mhz cpu ... Lenke til kommentar
Ash Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Aashima er et såkalt noname merke så du får akkurat det du betaler for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå