Pug Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg har tenkt å kjøpe et surroundanlegg, også lurer jeg på om det er noen anbefalinger her? Prisen bør komme på under 1500 kroner... Vet ikke om det finnes noe brukbart for den prisen, menmen... Har sett litt på dette anlegget fra eltax.. Veldig billig, men du får vel hva du betaler for... Finnes det bedre alternativer i denne prisklassen? Takker på forhånd for alle svar! Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 jeg ville heller spyttet i litt mer og fått kjøpt et bedre et!' ikke kjøp høytalere av sony, de har noen høye høytalere og det er søren me ikkje lyd i det. (ikke bra lyd) jeg ville sett på noe av onkyo eller panasonic. de har en del bra til en billig penge. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 jeg ville heller spyttet i litt mer og fått kjøpt et bedre et!'ikke kjøp høytalere av sony, de har noen høye høytalere og det er søren me ikkje lyd i det. (ikke bra lyd) jeg ville sett på noe av onkyo eller panasonic. de har en del bra til en billig penge. Noen spesielle webshop's du anbefaler eller? Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Hva med de andre Eltax hoeytalerne som koster rundt 1990-2000 , er det til PC eller til TV du skal ha ? En kamerat av meg har de Eltax hoeytalerne til 1990 og mitt inntrykk er i alle fall at man faar endel for pengene . Maa jo ha forsterker og slikt utenom da men som sagt jeg vet ikke om det er til PC eller TV . Endret 22. mars 2004 av Archangel Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 go innom en HiFi butikk og si at du vil ha et billig og greit anlegg. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Hva med de andre Eltax hoeytalerne som koster rundt 1990-2000 , er det til PC eller til TV du skal ha ? En kamerat av meg har de Eltax hoeytalerne til 1990 og mitt inntrykk er i alle fall at man faar endel for pengene . Maa jo ha forsterker og slikt utenom da men som sagt jeg vet ikke om det er til PC eller TV . Skal ha det til en TV og en DVD/DivX spiller.... Må jeg invistere i forstereker om jeg har Asono.no's DVDX70 dvd-spiller? Så jeg bør satse på minst 2000-kronersklasse? Jeg trenger egentlig ikke noe som er kjempebra, bare noe som er en god del bedre en de innebygde høytalerne i TV'en fra 95 elns... Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Tilbud på Elkjøp Skal være veldig mye for pengene!.. Får dette i ettermiddag... Virka knallbra når det ble prøvd i butikken... Lenke til kommentar
Pug Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Tilbud på Elkjøp Skal være veldig mye for pengene!.. Får dette i ettermiddag... Virka knallbra når det ble prøvd i butikken... Virker ok det da... Billig var det også! Har en DVD-spiller, men den som følger med kan jo gis bort som gave / brukes som backup eller lignende... Gidder du å poste litt om hvordan anlegget er etter et par dager når du har fått testet det? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Foresten: Trenger jeg noen forsterker eller lignende om jeg har denne DVD-spilleren? Eller kan jeg koble anlegget rett på den? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Foresten: Trenger jeg noen forsterker eller lignende om jeg har denne DVD-spilleren? Eller kan jeg koble anlegget rett på den? Ja, det gjør du. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Gidder du å poste litt om hvordan anlegget er etter et par dager når du har fått testet det? Jeg bare sier: Utrolig bra lyd for 1000 kr.. Høytalerne ser kanskje litt små ut, men de gir fra seg jævlig bra med lyd.. Sub'en virker knall... ja... Fikk en skikkelig wow følelse når jeg testa det på Ringenes Herre... Hadde ikke forventa så mye av det i stua vår, som jeg egentlig frykta var litt stor for anlegget.. men der tok jeg feil... Og når det gjelder DVD-spilleren så er den ganske snerten og liten, og meget brukervennlig.. Kjøp!!! Endret 25. mars 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå