Ezekiel__ Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Noen som har noe info om dette spillet? ser på tothegame.com at release daten er satt til 26.11.04 -Ezekiel Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Visste ikke at det var planlagt engang Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Seriøst er det sant Er en SINNSYKT stor AOE fan, digger de spillene. Spesielt AoE2 : AoK. Har aldri hvert så førnøyd med et strategi spill. Liker ikke de 3D greiene de har begynt med på 90% av alle strategi spill. Derfor holder jeg meg til AoE og SC """2D ROX""" Må seriøst sjekke ut hva det står!!! Ps: Anbefaler alle som leser dette til å spille "Age of Empires: The Age of Kings" Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 >' date='21/03/2004 : 21:03'] Seriøst er det sant Er en SINNSYKT stor AOE fan, digger de spillene. Spesielt AoE2 : AoK. Har aldri hvert så førnøyd med et strategi spill. Liker ikke de 3D greiene de har begynt med på 90% av alle strategi spill. Derfor holder jeg meg til AoE og SC """2D ROX""" Må seriøst sjekke ut hva det står!!! Ps: Anbefaler alle som leser dette til å spille "Age of Empires: The Age of Kings" Ja det er jeg enig i.. AOE 2 er kjempe koselig spill. Men å sitte å spille single player er jo ikke no gøy, det er på LAN Spillet tar av 2k.. Kommer AOE 3???? Lenke til kommentar
krest Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 åååååja husker i gamle gode dager.... vi satt i 9 timer med flere games. haha da er det bare på tide at der kommer et nytt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Da burde det inneholde mer dagens teknologi Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Ingenting på produktinformasjonen på Gamer.no. Det er ikke et godt tegn, og så vet du jo sannsynligvis alt om releasedatoer... De stemmer ikke! Lenke til kommentar
Ezekiel__ Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Ser at det AoE3 kan forhåndsbestilles på: http://uk.specialreserve.com/q_JL3689_micr...t_age_of_e.html Men jeg finner ingen informasjon om spillet what-so-ever etter litt googling.. Mystiske greier. Vet ikke hvor seriøse den siden med forhåndsbestillingen er heller, har aldri handlet fra dem. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Age of Empires 3?!!!!!!! Jess, endelig. Blir morsomt hvis det holder samme stil, men samtidig også litt Age of Mythology-greier. *glede seg* Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Dette blir koselig... Tror nok at overgangen til 3d er uungåelig, men om de beholder samme stil, balanse og underholdningsverdi blir det gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå