*Magnus* Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hei Dette er egentlig et veldig enkelt spørsmål... men jeg er ikke helt sikker på svaret.. Se Bilde Renner vannet i hele blokka som den skal ( 3D kort blokka ) eller gjør den ikke det ? Synes det virker litt rart -Takk Lenke til kommentar
Locci Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hei Dette er egentlig et veldig enkelt spørsmål... men jeg er ikke helt sikker på svaret.. Se Bilde Renner vannet i hele blokka som den skal ( 3D kort blokka ) eller gjør den ikke det ? Synes det virker litt rart -Takk de vart it let å se Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Utrolig vanskelig å se fra den vinkelien...ta ett nytt bilde (og kansje resize det litt?) Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 det burde jo du se bedre enn noen andre kan se på bilder.. hvis du har en tank, kan du ta et suge rør å blåse litt luft ned der vannet går ut av tanken og ut i systemet, så følger du bare luft boblen. så ser du om det går igjennom blokken.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 d var vanskelig å ta bilde- fra den vinkelen pc'en å jeg står i.. har nemmelig en vegg imellom meg... resize.. hmm hvordan gjør jeg det ? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Logisk sett så kommer det vann igjennom.. ellers så har jo GPU'en vært svidd for lenge siden Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Bare pumpa går vanlig går vannet også vanlig.. Det kan ofte se ut som vannet står stille, men det gjør slettes ikke det.. Lenke til kommentar
Snatch Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) har en algeflik som blaffrer så fint i vannstrømmen som indikasjon på at det er gjennomstrømning Edit: Du kan jo kjenne om slangene blir varme, luftbobler er også kjekt når man skal se om det er bevegelse Endret 22. mars 2004 av Snatch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå