Koffe Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) God kveld. Det er nå ca 4 måneder siden jeg kjøpte meg vannkjøling. Jeg byttet vann da jeg monterte northbridge blokk for 3 måneder siden. Jeg har aldri hatt noen lekkasjer, men nå etter jeg utvidet systemet har vannet i tanken sunket med ca 1cm. det vil si ca 12 cl. Er ikke dette i meste laget? jeg kan ikke kjenne fuktighet noen steder og vannet har heller ikke noe sted å fordampe. Takker så mye for oppklarende svar. EDIT: jeg søkte, fant ikke noe, og når jeg ser 5 poster lenger ned ser jeg samme spørsmålet, beklager. Denne kan godt slettes. Endret 21. mars 2004 av Koffe Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hmm spørs... har du tank med lokk ? Isaffal er lokket open ? Jeg glemte å lukke lokket, så etter 1 -2 moneder så var nesten allt vanned borte.. fordi det hadde dampet bort men hvis du ikke har lokk på. bør du skjekke slangene dine for hull osv. å sjekke om gulve ditt er bløtt Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hvis gulvet hadde hvert vått hadde du nok merket det inne i pc`n først for å si det slik.... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hvis du bruker bestemte typer plastslanger så "svetter" de mye (ikke farlig for PC'en). Det fører til at det slipper ut veldig mye vann i løpet av lengre perioder. Jeg bruker parflex-slanger fra microplex, og jeg mistet ca 3 desiliter på litt ca 1,5 år (jeg har stor hjemmelaget kobber-vanntank). Det er nok litt individuelt, men ja, det er nomalt at plasten svetter litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå