Windoge Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Hvis de ikke har mere Hercules kort på lager av denne typen, hva får han da? Finnes jo ikke noen bedre kort så langt, og Sapphire er jo ikke fullt så bra som Hercules.. Endret 21. mars 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Jeg kan ikke skjønne at han skal få noe annet enn 9800XT iallefall... Sapphire kortene er identisk til Hercules (bortsett fra klistremerke på vifta) Kanskje han kan heve kjøpet da? Edit: skrev 9800pro, mener selvfølgelig XT Endret 21. mars 2004 av apollox Lenke til kommentar
eln Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Komplett har ivertfall den løsning at man fører på kontonr som de skal ha i tilfelle de ikke leverer den konkrete varen man sender inn. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 ASUS klinger godt i mine ører.... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 ASUS klinger godt i mine ører.... Kan han ikke be om pengene tilbake, og så kjøpe Hercules et annet sted (hvis de har igjen)? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Ja ASUS er et godt valg. Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Etter forbrukerkjøpsloven §32 har han krav på å kunne heve kjøpet dersom varen ikke kan omleveres etter §30. Spørsmålet da er om et saphire kort kan betegnes som et tilsvarende produkt edit; ble plutselig litt usikker om det er samme bestemmelser for nettkjøp. Uansett er denne feilpostet - den burde ligget i webshoperfaringer Endret 21. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) eneste forskjellen er bundle. hercules sine xt kort er 100% identiske med sapphire osv. asus er den eneste produsenten som har forandret på kjøleløsningen så det å påstå at sapphire ikke er like bra som hercules blir riv ruskende galt Endret 21. mars 2004 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Vet i værtfall at på 9800 PRO så har Hercules en anen kjøleløsning. Sapphire og Hercules ser ganske lite ut på XT ja.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Dette handler ikke om skjermkort, men rettigheter ved handling i webshopper. Flyttes til Webshoperfaringer Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Dette handler ikke om skjermkort, men rettigheter ved handling i webshopper. Flyttes til Webshoperfaringer I såfall er det komplett det har med å gjøre Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 saken er ganske klar egentlig. er kortet defekt så er det som sagt omlevering til tilsvarende produkt. Repareing er nok ikke et alternativ i dette tilfellet. Spørsmålet som andre har dratt frem om Saphire og Hercules blir like er nok relevant, men dette ligger i kjøpsloven. Hvorvidt det er snakk om Komplett som selger eller Computercity i Akershus er nok det samme tror jeg Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg kan ikke skjønne at han skal få noe annet enn 9800XT iallefall... Sapphire kortene er identisk til Hercules (bortsett fra klistremerke på vifta) Kanskje han kan heve kjøpet da? Edit: skrev 9800pro, mener selvfølgelig XT Nei, det er dem ikke. Sapphire bruker 3.0 ns minne, Hercules har 2.8ns .... Hercules har best minne i forhold til alle andre 9800pro /XT Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 saken er ganske klar egentlig. er kortet defekt så er det som sagt omlevering til tilsvarende produkt. Repareing er nok ikke et alternativ i dette tilfellet. Det store spørsmålet her er jo hva som regnes som et tilsvarende produkt. Mange vil nok nekte for at Sapphire er like godt som Hercules - stiller meg selv nøytral der, men jeg kjenner flere som heller lar være å kjøpe nytt hvis de ikke får Hercules Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Nei, det er dem ikke. Sapphire bruker 3.0 ns minne, Hercules har 2.8ns .... Hercules har best minne i forhold til alle andre 9800pro /XT Bruker Sapphire 9800XT 3.0ns minne? det tviler jeg på, da Sapphire 9800Pro kort bruker 2.8ns minne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå