Ny i gamet Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hei, lurte bare på om det er mulig å reinstallere (evt. deinstallere og laste ned en helt ny installasjon) av Windows Media Player? Etter at pc'en min fikk et mindre tilbakeslag (måtte reparere windows-installasjonen etter at en lyddriver gjorde at maskinen ikke ville starte), sluttet plutselig WMP å spille av musikk. Videoer vil den fremdeles godta, men heller ikke her får jeg noen lyd. Alle musikkfiler blir oppgitt som korrupte. Jeg testet med WinAmp, og der fungerte det helt fint, så det må jo være et eller annet med WMP som er feil. Jeg vil helst unngå å måtte reinstallere Windows, det er ikke et alternativ. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Og dette har hvor mye med hardware å gjøre? Slenges til programvarekategorien Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Og dette har hvor mye med hardware å gjøre? Slenges til programvarekategorien Ups...visste ikke at det fantes en sånn engang "Husker til neste gang" Ingen som hadde noe forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå