Ursa Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Heisann! Topicen sier det meste. Selv om Opera på absolutt alle måter er den beste browseren mange hestehoder foran noen konkurrent, så bruker programmet irriterende mye minne etter en liten tids bruk. SÅ jeg lurte på om det var en knapp eller noe jeg har oversett noen plass sånn som "free up RAM" eller noe sånn. Det er slitsomt at det skal bruke 30 megabyte minne bare pga at den lagrer sidene jeg allerede har lukket og sånn. På forhånd takk for hjelpen!! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Opera bruker mye minne hvis du har mye minne ledig. Det er jo ingen grunn til at den ikke skal bruke ledige ressurser? Skjønner ikke hvorfor alle skal blande seg opp i hvor mye minne programmer bruker... Opera bruker bare 52MB hos meg akkurat nå, til tross for at jeg har 400MB ledig. Endret 21. mars 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
hp-h Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Du kan jo skru av automatisk "memory cache", men hvis du ikke opplever noen problemer utover at du ser at opera bruker mye minne er det vel ikke noen grunn til å skru det av. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
howzer Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg skjønner ikke helt... 30 MB er da ikke særlig mye? Hvor mye RAM har du? Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) okei jeg gir meg edit: har 512 mb.... men vil at det skal være nesten UMERKBART... sånn at jeg kan surfe når jeg kjører tunge applikasjoner i bakgrunnen (eks. rendring av video). Men jeg KAN jo allerede surfe da... går bare tregere med rendringa liksom... litt kjedelig... MEN jeg gir meg da! Opera 4 all! (etter kanskje 5 år støtter Internet Explorer FREMDELES ikke .PNG... Er det ikke utrolig?) Endret 28. mars 2004 av Ursa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå