scoot Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Jeg er en fattig gutt på 13, som gjerne skulle hatt vannkjøling. Men jeg har ikke råd til og kjøpe meg vannkjøling, så jeg vurderer og mekke selv.. ( bare en Tanke ) . ( Som Diabilito2k ) .. MEn her er c-l-u-e-t: JEg aner ikke hvordan jeg kan lage en vannkjøling .. JEg har ingen erfaring med Ferdige sett, eller noe annet.. ( Forresten, har Aopen HQ08, dvs, plass er ingen bekymring:P Endret 21. mars 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 om du ikke kan "NOE" om det, er det litt lurt og lese og se på andre sine prosjekter. Og se på ferdiglagde blokker osv... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 og poste "riktig! skjekk her! jeg tror jeg skal kjøpe meg dette... billig så kan jeg oppgradere litt etterhvert Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 sc0ot: jeg hadde heller INGEN erfaring med vannkjøling når jeg begynte. jeg bare lagde det rett å slett.. det nærmeste jeg har kommet et ferdigsett av vannkjøling er bilder på pc'en så.. Carpe Diem! (grip dagen) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 om du ikke kan "NOE" om det, er det litt lurt og lese og se på andre sine prosjekter. Og se på ferdiglagde blokker osv... Har gjort det, fått litt mer kunnskap nå =) og poste "riktig!skjekk her! jeg tror jeg skal kjøpe meg dette... billig så kan jeg oppgradere litt etterhvert Feilpostingen fant jeg ut først etter jeg trykket "send", da jeg så Emnet Vannkjøling.. Beklager.. Og det settet der er interesangt! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 sc0ot: jeg hadde heller INGEN erfaring med vannkjøling når jeg begynte.jeg bare lagde det rett å slett.. det nærmeste jeg har kommet et ferdigsett av vannkjøling er bilder på pc'en så.. Carpe Diem! (grip dagen) hehe.. Får vell se om jeg begynner og små pusle med noe en dag jeg og ;D Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 ja jeg kommer til å kjøpe det settet eller noen av delene så kan jeg heller lage resten selv Jeg bryr meg lite om man feilposter.. men det er litt greit å poste riktig for det er noen som kan mer enn casemoddere om vannkjøling så får sikkert mer hjelp på vannkjølings forumet (off lære meg bruke komma(,) og skrive korte setninger ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Feilpostingen fant jeg ut først etter jeg trykket "send", da jeg så Emnet Vannkjøling.. Beklager.. Og det settet der er interesangt! Det du gjør da er å be en moderator flytte posten for deg i riktig kategori, så skal nok en moderator forhindre crossposting osv Flytter denne med det samme. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Feilpostingen fant jeg ut først etter jeg trykket "send", da jeg så Emnet Vannkjøling.. Beklager.. Og det settet der er interesangt! Det du gjør da er å be en moderator flytte posten for deg i riktig kategori, så skal nok en moderator forhindre crossposting osv Flytter denne med det samme. Takk B|real.. Og forresten, utrolig fint bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå