hallrar Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Plutselig gjenkjenner ikke PC-en lenger min IOMEGA Ekstern FireWire HD. Det står bare Lokal Disk (G:) uten noen info om hvor stor den er eller hvor mye ledig det er på den. Jeg får heller ikke tilgang til hva som er på den. Vet noen om det er håp om å få kontakt med den igjen? Disk Doctor hjalp lite. Hallrar Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 har du testet den på en annen pc? Lenke til kommentar
hallrar Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 har du testet den på en annen pc? Nå har jeg testet den på en anen PC og det er det samme der. Både med FireWire og USB kabel er det samme resultat. Hallrar Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 hmz. da må det være IDE kabelen i kabinettet som er ødelagt jeg har selv hatt en ekstern DataFab usb/firewire kabinett og da ble IDE kabelen ødelagt, etter noen mnd'ers bruk. jeg byttet ofte harddisker i kabinettet så kabelen fikk en del påkjenninger, men den byttet jeg selv Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 kan jo også være selve harddisken i kabinettet som er kaputt!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå