Gå til innhold

Mulighet til å endre avatar uten å bruke url?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE (ballemann @ 21/03/2004 : 18:51)
det hadde vært fint for dem som ikke gidder å lage home.no konto :ermm:

Og de som skrur av visning av avatar fordi det tar lang tid å laste sidene pga at alle avatarene ligger på alle mulige forskjellige servere, og det er alltid en server som er nede og sørger for at siden ikke blir lastet ferdig... :angry:

 

Jeg støtter forslaget fullt ut. Jeg har vanskelig for å tro at lagringsplass (!!!) og båndbredde kan bli et voldsomt stort problem. Førstnevnte nekter jeg å tro er et problem. Med en maksgrense på 6KB burde det være mulig å gi såpass med båndbredde. Reduser reklamebannerene med 1 piksel i bredde, så er den båndbredden spart inn igjen... :p

 

Det er jo egentlig ganske få som bruker avatarer, og mange som browser forumet vil ha avatarene i cache.

Lenke til kommentar

QUOTE (bjaa @ 23/03/2004 : 16:13)
...og lære seg det mest grunnleggende innen FTP.

Må bare kommentere: Hva er det å lære? Altså, er ikke verre enn å bruke Windows Explorer. Høyreklikk og trykk "Logg på som". Så flytter man, og herjer og styrer på samme måte som i Windows.

 

Ikke misforstå: Er enig med deg.

 

Egentlig, for min del, funker begge deler. Har aldri hatt noen store problemer med at avatarer ikke blir lastet, de fleste ligger (som nevnt tidligere) i cache'en. På den annen side; Blir vel ikke akkurat tatt så veldig mye båndbredde og serverplass at det gjør noe.

 

Edit: Forandret merkelig formulering.

Endret av bhsand
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...