Windoge Skrevet 21. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 Er dette mulig? Eller kan dere ordne en slik ordning at det funker å bare laste rett fra pcen. .jpg filer. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 det hadde vært fint for dem som ikke gidder å lage home.no konto Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 21. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 offtopic: BalleMann en ting til deg. Irc.. kan du slutte å drite rundt med urler? (quakenet jeg snakker om ja) ontopic: God ide Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 Hvem har lyst til å betale for ekstra lagringsplass og båndbredde og serverytelse da? Flyttes til rett forum - dette handler ikke om Hardware.no, men om forumet Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 21. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Har ikke dette vært oppe et par ganger da? Tar opp serverplassen til HW og ikke minst båndbredden. Mener det var no sånt som kom frem. Edit: Blib var raskere Endret 21. mars 2004 av Pomfri Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 22. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2004 De som ikke liker FTP kan lage en konto i freewebs eller angelfire til hosting av bilder. Dette er like enkelt som å skru på pcen Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2004 ...og like tregt som hvis PC'n din er en tiki 100 med winXP Da er det bedre at disse menneskene enten bruker en av avatarene i forumgalleriet eller ikke har noen i det hele tatt Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 QUOTE (ballemann @ 21/03/2004 : 18:51) det hadde vært fint for dem som ikke gidder å lage home.no konto Hva med å faktisk gidde å lære seg det? Er ikke mye stress å lage en home.no konto og lære seg det mest grunnleggende innen FTP. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2004 QUOTE (ballemann @ 21/03/2004 : 18:51) det hadde vært fint for dem som ikke gidder å lage home.no konto Og de som skrur av visning av avatar fordi det tar lang tid å laste sidene pga at alle avatarene ligger på alle mulige forskjellige servere, og det er alltid en server som er nede og sørger for at siden ikke blir lastet ferdig... Jeg støtter forslaget fullt ut. Jeg har vanskelig for å tro at lagringsplass (!!!) og båndbredde kan bli et voldsomt stort problem. Førstnevnte nekter jeg å tro er et problem. Med en maksgrense på 6KB burde det være mulig å gi såpass med båndbredde. Reduser reklamebannerene med 1 piksel i bredde, så er den båndbredden spart inn igjen... Det er jo egentlig ganske få som bruker avatarer, og mange som browser forumet vil ha avatarene i cache. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) QUOTE (bjaa @ 23/03/2004 : 16:13) ...og lære seg det mest grunnleggende innen FTP. Må bare kommentere: Hva er det å lære? Altså, er ikke verre enn å bruke Windows Explorer. Høyreklikk og trykk "Logg på som". Så flytter man, og herjer og styrer på samme måte som i Windows. Ikke misforstå: Er enig med deg. Egentlig, for min del, funker begge deler. Har aldri hatt noen store problemer med at avatarer ikke blir lastet, de fleste ligger (som nevnt tidligere) i cache'en. På den annen side; Blir vel ikke akkurat tatt så veldig mye båndbredde og serverplass at det gjør noe. Edit: Forandret merkelig formulering. Endret 27. mars 2004 av bhsand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg