eckmann Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hei, Har foreløpelig skrinlagt det forrige galleri designet og gjør det den enkle veien ved å bruke Photoshop og heller redigere det litt, men foreløpelig, hvilket galleri er best å bla gjennom av disse her? http://home.no.net/foolsart/velg/ På forhånd takk Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 For min del likte jeg InfoOnly best, det var pent og oversiktelig, og likte måten bildeinformasjonen kom opp på om en var interessert i den. Kan legge til at bildene gav veldig lite kontast mot bakgrunnen, så mange av dem var veldig utydelige, men dette har vel med blyanttegning å gjøre. Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Om jeg lager det svart eller grått rundt selve bildet, ville det da hjelpe tro? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Om jeg lager det svart eller grått rundt selve bildet, ville det da hjelpe tro? Det har du allerede gjort (?) ser jeg, og det funka veldig mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå