Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et forslag kan være en tank i plexi, hvor du hele tiden kan se vannet som strømmer gjennom tanken.

Adre løsninger som kobber, aluminium, messing eller for den saks skyld rustfritt stål kan også lages ganske fancy! Utstyrer du attpåtil disse med et vindu i plexi og innvendig belysning, så vil det garantert få mange til å glo!

Men; Vær samtidig klar over at du egentlig ikke behøver noen tank i det hele tatt! Mange tror at en vanntank er nødvendig, atter andre vil hevde at dette også gir bedre kjøling, men det er faktisk ikke tilfelle! Jeg innrømmer gjerne at jeg sjøl også trodde det i mine første famlende skritt uti vannkjølingsverdenen, men det har jo forlengst vist seg at dette ikke er nødvendig! Bare ta en nærmere titt på denne PC´n http://www.overclockers.com/articles546/ så vil du se at det slett ikke er behov for noen tank. Du skal lete lenge etter en vanntank der! :grin:

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Skrue på 2002-03-26 00:24 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: Skrue på 2002-03-26 00:24 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-26 14:11, Napoleon skrev:

he he

Du kan jo mekke en tank i plexi, slik at man kan se vannet utenfra.

Og så kan du mekke en sak så den blir rein luft inni systemet, slik at du kan ha gullfisk inni!

Det hadde vært genialt!

Stakkar fisk. Med tanke på at maskinen vil ha kaldt vann, og fisken varmt!

[ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-03-26 14:35 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En annen kjedelig side vil være matinga (når du ikke er til stede o.l.) og fisker driter dem som alle andre...hehe...moro å måtte slå av maskinen midt på LAN for å måke fiskelort ut av vanntanken..! Masse fiskebæsj som flyter gjennom sytemet..! Eeh...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...