Gå til innhold

3dmark 2001

Whiner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grei score for det kortet, yter ikke noe spesielt godt i DX8

Hvilken oppløsning brukte du når du fikk 7100 i 3dmark 2003??

Standard oppløsning med Hercules Radeon 9800 XT 256MB.

Kortet scorer 6500marks uklokka og 7100marks når det er klokka. Hercules har litt bedre kjøleløsninger enn resten av produsentene.

Lenke til kommentar
Grei score for det kortet, yter ikke noe spesielt godt i DX8

Hvilken oppløsning brukte du når du fikk 7100 i 3dmark 2003??

Kortet scorer 6500marks uklokka og 7100marks når det er klokka. Hercules har litt bedre kjøleløsninger enn resten av produsentene.

Hvilket program bruker du for å klokke??

Lenke til kommentar

Bruker ikke Hercules samme kjøleløsning som de andre produsentene på XT- versjonen?

Lenke til kommentar

Bruker ikke Hercules samme kjøleløsning som de andre produsentene på XT- versjonen?

På 9800 PRO og XT har Hercules det lille ekstra.

Bruker Powerstrip til klokking, Rivatuner funker like bra.

Lenke til kommentar
7100 syntes jeg ikke er værdt pengene, når jeg scorer ca 6950 med 9800pro til 2000 og orginal kjøling...

Og hvem spurte deg om det var verdt pengene eller ikke?

Herre!

Ikke du! Men det viser at 9800XT er overprisa deluxe!

Endret av Falcon_
Lenke til kommentar
Ja det er en brukbar score det med Non Pro.

Men var det virkelig nødvendig og lage en tråd bare p.g.a det?

hva med å google litt eller se litt gjennom div. 3d mark tråder?!

:w00t:

Ja er det virkelig nødvendig å lage tråder her på forumet i det hele tatt ????? :sick:

Lenke til kommentar
7100 syntes jeg ikke er værdt pengene, når jeg scorer ca 6950 med 9800pro til 2000 og orginal kjøling...

Hvilken prosessor bruker dere for å komme opp i 7000 3dmarks med en 9800 Pro? Jeg har selv en XP3200+ og er fornøyd når jeg begynner å nærme meg 6000.

Men... det er på default instillinger, og ikke med masse juks og fanteri med lave instillinger i display properties... er det dette som blir gjort kanskje? I så tilfelle så er jo disse scorene bare å drite en lang i... det er jo ikke instillinger som vil bli brukt i spill alikevel.

For å si det slik må jo den mest reelle testen bli å kjøre 3dmark 2001 med 4x FSAA og 8 eller 16x ANISO, og se hva scoren blir, for det er jo disse instillingene man bør bruke i spill for å kunne oppleve gleden med ett ATI Radeon 9800 Pro/XT kort.

Lenke til kommentar

Til ^Th0mas^

Dette var nice greier! Åssen klarer du det?

Jeg scoret ca 6125 i 3D-Mark

Maskin:

P4: 2,66GHZ

Ram: 512 DDR (Dual chanal 2x 256)

Harddisk: 120GB

Grafikkort: Hercules 9800XT

Ingenting er overklokket og regner ikke med å gjøre det heller. Bruker ati drivere 4.10

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...