Windoge Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Noen som ser frem til dette? Spillet blir er GOLD og blir sluppet ut på 2 CD`er 26 Mars. Hvordan blir spillet egentlig? Personen kan jeg tenke meg at single player delen med storyline må suge. Er det noen andre game modes man kan spille? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 den har jo bare fått ubruklige karakterer da, pluss at jeg hater cs, så dette spillet blir nok ikke kjøpt av meg, gidder ikke få tak i deg på andre måter heller Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 den har jo bare fått ubruklige karakterer da, pluss at jeg hater cs, så dette spillet blir nok ikke kjøpt av meg, gidder ikke få tak i deg på andre måter heller Lurer på hvordan et spill som ikke er sluppet ut og som har ingen offesielle omtaler kan ha fått dårlig karakter? Om du referer til den ulovelige releasen som har vært hitill så er det IKKE det samme som Condition Zero kommer til å bli. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Det har vært mange reviews av det, men etter den elendige omtalen gikk de tilbake til utviklingsstadiet igjen. Derfor teller ikke de anmeldelsene, siden spillet er blitt "fikset" på. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Hmm, det er så og si et ganske billig spill.. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 ja .. jaja, det er jo litt spennende å se hvordan det blir. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hvis du kjøper dette spillet får du ikke noe mer en bitte lite grann bedre grafikk og singleplayermuligheter. Etter min mening selvfølgelig Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Trokke det blir så sinsykt bra da .. Får vel ikke mere en litt bedre grafikk i SP'en . Men den som venter får se Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Har spillt condition zero men ikke gold. Det var ikke det jeg forventet i det hele tat, men jeg trur det blir klulere dette som skal komme for her er det også MP har jeg hørt. GL HF Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) CS:CZ kom ut for ett år siden eller no sånt, det ble bl.a. anmeldt i PC Gamer UK, og fikk så elendig kritikk at de trakk spillet fra markedet og begynte pånytt. Så det som kommer nå er et helt nytt spill egentlig. Jeg snakker ikke om HL2-beta tullversjonen heller. Endret 22. mars 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Skal ikke single player moden ha mere muligheter enn bare den dårlige story moden som var? Bot match f.eks ? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg likte Ritual Entertainment's versjon, men har ikke prøvd den endelig versjonen ennå, og kommer antakeligvis ikke til å gjøre det heller Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Kan ikke alle bare lese her da? http://www.csnation.net/articles.php/article_183/ Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 CS:CZ Released Counter-Strike: Condition Zero, after a a length history, has finally been released. You can buy the 2 cd game in stores $39.99 or download it from Steam for $29.99. The store version comes with a cd that houses a few Half-Life 2 movies, but I don't know if those movies are new or not. The game will be released in Europe on Friday. Kilde Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Har lest flere tester nå. Spillet ligger i gjennomslitt på 7/10 score. Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 noen som vet om jeg får kjøpt dette spillet idag, i trondheim? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Du kan prøve å ringe Spaceworld, tror kanskje de har det. De solgt BF: Vietnam dager før det kom ut også. Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 vært og sjekka overalt nå.. elkjøp får det (forhåpentligvis) imorra, mens de andre selger det ifra fredag.. jaja Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 vært og sjekka overalt nå.. elkjøp får det (forhåpentligvis) imorra, mens de andre selger det ifra fredag.. jaja Det som er 9/10 med dette spillet er gameplayet mot botene på single player. God AI og en del justeringer på lyder og brett. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Gleder meg. Kan ikke si noe annet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå