Gå til innhold

Condition Zero GOLD

Anbefalte innlegg

Noen som ser frem til dette?

Spillet blir er GOLD og blir sluppet ut på 2 CD`er 26 Mars.

Hvordan blir spillet egentlig? Personen kan jeg tenke meg at single player delen med storyline må suge. Er det noen andre game modes man kan spille?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
den har jo bare fått ubruklige karakterer da,

pluss at jeg hater cs, så dette spillet blir nok ikke kjøpt av meg, gidder ikke få tak i deg på andre måter heller

Lurer på hvordan et spill som ikke er sluppet ut og som har ingen offesielle omtaler kan ha fått dårlig karakter?

Om du referer til den ulovelige releasen som har vært hitill så er det IKKE det samme som Condition Zero kommer til å bli.

Lenke til kommentar

CS:CZ kom ut for ett år siden eller no sånt, det ble bl.a. anmeldt i PC Gamer UK, og fikk så elendig kritikk at de trakk spillet fra markedet og begynte pånytt.

Så det som kommer nå er et helt nytt spill egentlig.

Jeg snakker ikke om HL2-beta tullversjonen heller.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

CS:CZ Released

Counter-Strike: Condition Zero, after a a length history, has finally been released. You can buy the 2 cd game in stores $39.99 or download it from Steam for $29.99. The store version comes with a cd that houses a few Half-Life 2 movies, but I don't know if those movies are new or not.

The game will be released in Europe on Friday.

Kilde

Lenke til kommentar
vært og sjekka overalt nå.. elkjøp får det (forhåpentligvis) imorra, mens de andre selger det ifra fredag.. jaja :(

Det som er 9/10 med dette spillet er gameplayet mot botene på single player.

God AI og en del justeringer på lyder og brett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...