Gå til innhold

Trenger logo...

Anbefalte innlegg

Eg er 100% sikker på att Dunstar har laget det sjøl

Det kan jeg skrive under på! ;)

Om en ikke har noe videre bevis, skal slike "anklager" ligge langt unna.

Designet er forresten meget bra, men kan ikke måle seg mot clickart.tk.

Det kan jeg også skrive under på. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kristians Verden by Dunestar.

Hmm....

Tror faktisk ikke at dette er noe du har laga selv. Har sett dette desigent før, men hvor kan jeg desverre ikke huske. Kan være noe som bare lignet da, skal ikke anklage deg for noe som jeg ikke vet 100%.

Men litt rart da, det første utkastet du lagde, og din egen hjemmeside, er jo ganske dårlig design i forhold til "Kristians Verden" siden du lagde.

Er det ett template du har brukt eller?

Tenshi :cool:

Slike uttalelser provoserer så JÆVLIG!! :angry:

Lenke til kommentar

Okey,

For det første: Var jeg sa at jeg ikke anklaget noen p.g.a. jeg ikke var 100% sikker, kan være at jeg bare har sett et lignende design.

For det andre: Hvor lenge en bruker har hvert regget på forumet bør ikke ha noe og si, jeg har drevet med webdesign i 4 år og vil ikke kalle meg en n00b da.

Lenke til kommentar
For det første: Var jeg sa at jeg ikke anklaget noen p.g.a. jeg ikke var 100% sikker, kan være at jeg bare har sett et lignende design.

Vi har vel alle sett ett design som ligner på et annet til tider, men vi kommer da ikke med slike "ubegrunnede" anklager av den grunn. ;)

Lenke til kommentar
Tror faktisk ikke at dette er noe du har laga selv. Har sett dette desigent før, men hvor kan jeg desverre ikke huske. Kan være noe som bare lignet da, skal ikke anklage deg for noe som jeg ikke vet 100%.

Hallo,

Må du huske og lese ALT da, jeg mente det IKKE som en anklage. Hva feiler det folk, kan de ikke lese HELE innlegget eller hva?

Lenke til kommentar
Hallo,

Må du huske og lese ALT da, jeg mente det IKKE som en anklage. Hva feiler det folk, kan de ikke lese HELE innlegget eller hva?

Hvorfor i all verden skrev du det da? Jeg leste faktisk hele innlegget ditt, enten burde du fjerne den øverste delen av det, ellers ser ikke jeg særlig logikk i hva du prøver å bevise. Du trenger ikke å prøve å redde skinnet ditt for min del. :roll:

EDIT; og hør på HalTan.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Hei,

Jeg skal holde godt kjeft jeg, og dessuten spammer jeg ikke, jeg svarer :D

Men uansett, hva er det folk i dette forumet har imot meg, uansett hva eller hvor jeg skriver, er folk i mot meg, vil at jeg skal holde kjeft, dra ett viss sted e.l.

Er det startet enn sånn "Alle Hat Tenshi" bølge eller?

Tenshi :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg skal holde godt kjeft jeg, og dessuten spammer jeg ikke, jeg svarer :D

Det du driver med nå anser vi som spam.

Men uansett, hva er det folk i dette forumet har imot meg, uansett hva eller hvor jeg skriver, er folk i mot meg, vil at jeg skal holde kjeft, dra ett viss sted e.l.

Er det startet enn sånn "Alle Hat Tenshi" bølge eller?

Den bølgen var det i såfall du som startet selv.

strek.PNG

EDIT:

Weee, 1 som ikke hater meg.

Må jo være min lykkedag.

Tenshi :p

Igjen; spam.

Endret av PT
Lenke til kommentar

Okey, hvis du sier det, skal jeg tro deg.

Og som sagt var det ikke en anklage, bare en "nesten anklage", jeg skrev at jeg ikke anklagde deg fordi jeg ikke hadde bevis.

Men jeg beklager, jeg burde sikkert ikke ha skrevet det innlegget, og håper att beklagelsen er godtatt. :blush:

Tenshiicon10.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...