Prowl Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Synes ikke det designet der var noe fint.. Nei men med litt leike og utvikling kan det kanskje bli noe... men skal jeg være ærlig var det litt paint over det Ja, selvfølgelig...men da skal han utvikle og leke en god del også da. Lenke til kommentar
kpe Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Eg likte den ærlig talt Endret 22. mars 2004 av kpe Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 DET skulle funke nå tja var litt merkelig forslag synes jeg. bokser som går utenfor hovedboksen og det er stort sett det... bokser altså ikke så veldig spennende.. Lenke til kommentar
kpe Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Ein aen bakgunns farge kanskje? Endret 22. mars 2004 av kpe Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 *børste støv av SmartFTP* *pling! ferdig* Kristians Verden by Dunestar. Jeg er egentlig litt forvirret om trådstarter faktisk ønsket en hel side eller bare header. Kan du avklare, kpe? Lenke til kommentar
kpe Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Dokk ville laga komplett side Endret 22. mars 2004 av kpe Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 var jo faktisk ikke ferdig.... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jaja eg ønsket egentlig ein Header.. Men dokke sa att dokke kunne utvide tilbude med å hjelpe litt haile siden vist eg husket rett.. va det sånn? Jupp. Ønsker du at vi skal hjelpe deg? Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 *børste støv av SmartFTP**pling! ferdig* Kristians Verden by Dunestar. Jeg er egentlig litt forvirret om trådstarter faktisk ønsket en hel side eller bare header. Kan du avklare, kpe? nå DET var lekkert Lenke til kommentar
kpe Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Kjempebra Dunestar! Hvilket program ble brukt? Endret 22. mars 2004 av kpe Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 ka program lagde du den i? Jeg lagde den i Adobe PhotoShop CS. Takk for fine ord. Ble det litt for mye nyhetsside? Lenke til kommentar
kpe Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Vet ikkje..... Men den der, TOK HEILT AV!!! Endret 22. mars 2004 av kpe Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 nyyyydelig Dunestar! men fikk litt "kreepy" følelse av headeren.. hehe.. litt slik "sykkel-ulykker"-feeling.. men.. ville tatt i mot sia der på flekken.. Lenke til kommentar
kpe Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) nyyyydelig Dunestar! men fikk litt "kreepy" følelse av headeren.. hehe.. litt slik "sykkel-ulykker"-feeling.. men.. ville tatt i mot sia der på flekken.. Enig der Endret 22. mars 2004 av kpe Lenke til kommentar
kpe Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Kjempe bra jobba allså!!! Endret 22. mars 2004 av kpe Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Kristians Verden by Dunestar. now thats some damn good designing likte den veldig godt!! ikke noe neg. å komme med... Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Kristians Verden by Dunestar. Hmm.... Tror faktisk ikke at dette er noe du har laga selv. Har sett dette desigent før, men hvor kan jeg desverre ikke huske. Kan være noe som bare lignet da, skal ikke anklage deg for noe som jeg ikke vet 100%. Men litt rart da, det første utkastet du lagde, og din egen hjemmeside, er jo ganske dårlig design i forhold til "Kristians Verden" siden du lagde. Er det ett template du har brukt eller? Tenshi Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Kristians Verden by Dunestar. Hmm.... Tror faktisk ikke at dette er noe du har laga selv. Har sett dette desigent før, men hvor kan jeg desverre ikke huske. Kan være noe som bare lignet da, skal ikke anklage deg for noe som jeg ikke vet 100%. Men litt rart da, det første utkastet du lagde, og din egen hjemmeside, er jo ganske dårlig design i forhold til "Kristians Verden" siden du lagde. Er det ett template du har brukt eller? Tenshi rolig i svingene her nå... Dunestar har bare kommet med det ene forslag så vidt jeg har fått med meg... og snakker du om http://clickart.tk ? Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hei, Jeg mener ikke at hjemmesiden til Dunastar er "dårlig" bare det at forslaget hannes til "Kristians Verden" var så "proffosjonell" i forskjell. Dessuten mener jeg og ha sett det før Tenshi Lenke til kommentar
kpe Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Eg er 100% sikker på att Dunstar har laget det sjøl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå