kpe Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Jeg er så dårlig å lage logo, så jeg lurte på om noen her på forumet har tid... Er det noen som vil hjelpe en liten stakkar? På forhånd takk.. Kristian Endret 22. mars 2004 av kpe Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) slettet Endret 21. mars 2004 av galskapen Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 ehem... hvis du vil ha noen til å lage en logo (det kalles header) tror jeg at du burde forbedre siden din kraftig Åsså var vi snill med nykommeren? Du skremmer ham! Du har nok et poeng, galskapen, men jeg tror ikke dette er den rette måten å gå frem på. Etter min mening har alt for mange hjemmesider bare for å ha hjemmeside. Dette er nok et slikt tilfelle. Først bør du kanskje finne deg noe mer enn trial å fylle på med? Frykter det blir litt tynnt, og dermed vil du tape mange besøkende. Etter det gjelder det å lære seg koding og grafikk skikkelig. Det kan ta litt tid, men det er bare å være tålmodig. Etter det igjen er det lurt å skaffe seg inspirasjon. Se ikke rør! Bruk en idè fra den ene siden og en annen fra en annen side. VIdereutvikle dem eller modifisere dem er særdeles lurt. I tillegg kan god norsk være kjekt. Hvis du sliter, kom med dine spørsmål her! Jeg har alltid, og da mener jeg alltid, fått svar på mine spørsmål her. Stå på! Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Åsså var vi snill med nykommeren? Du skremmer ham! nå har jeg satt litt mindre skrift på ordet "kraftig" åkee? edit: skriveleif Endret 21. mars 2004 av galskapen Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Har jeg kritisert størrelsen på skrifta di? Ærlig talt, den tonen du bruker mot nykommeren er skremmende. Vi vil vel alle at dette forumet skal vokse, ikke sant? Hvordan klarer vi det når vi skremmer folk vekk? Tror vi skjerper oss, ja? Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Har jeg kritisert størrelsen på skrifta di? Ærlig talt, den tonen du bruker mot nykommeren er skremmende. Vi vil vel alle at dette forumet skal vokse, ikke sant? Hvordan klarer vi det når vi skremmer folk vekk? Tror vi skjerper oss, ja? *skamme seg Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 så kanskje jeg skulle ta meg til å lage den logoen/headeren da..... fornøyd DUNESTAR? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) så kanskje jeg skulle ta meg til å lage den logoen/headeren da..... fornøyd DUNESTAR? Jeg skjønner absolutt din mening, galskapen, men jeg tror muligens du sa det på en litt enkel måte. Ja, jeg er enig med deg. Dette bør være start-over, og trådstarter kunne godt oppført seg litt mindre arrogant, men kunne du ikke bare ha sagt det? Vel, jeg skal ikke syte mer nå! Hva om at vi redesigner hele siden istedenfor at vi lager header? EDIT: Jeg frykter en for avansert header eller lignende vil ødelegge siden. Det finnes jo ikke grafikk (utenom bildet) på siden! En for avansert header vil ødelegge 100%. Endret 21. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hva om at vi redesigner hele siden istedenfor at vi lager header? Kjør på! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Hva om at vi redesigner hele siden istedenfor at vi lager header? Kjør på! Jeg tviler at jeg har tid i den nærmeste framtid. Noen andre som kunne tenkt seg? Eller hva sier trådstarter? Endret 21. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hva om at vi redesigner hele siden istedenfor at vi lager header? Kjør på! Jeg tviler at jeg har tid i den nærmeste framtid. Noen andre som kunne tenkt seg? Eller hva sier trådstarter? har litt tid idag.... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 har litt tid idag.... Høh? Snakket du om med eller deg? Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 har litt tid idag.... Høh? Snakket du om med eller deg? meg seff Lenke til kommentar
kpe Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Laget siden i dag.. Endret 22. mars 2004 av kpe Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Laget siden i dag.. kan isje noen hjelpe? Lyst til å foreslå hva vi kan hjelpe med? Du ønsket header, men vi luftet forslaget om fullt design. Din kommentar er? Endret 21. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Laget siden i dag.. kan isje noen hjelpe? skulle gjerne men pappa er kjip... Lenke til kommentar
kpe Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Går helt fint det Endret 22. mars 2004 av kpe Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 skal spille minigolf nå... jippiii! kan ta en titt på den siden din i morgen... Lenke til kommentar
kpe Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 skal spille minigolf nå... jippiii! kan ta en titt på den siden din i morgen... Ska dokke ha penger for det? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 skal spille minigolf nå... jippiii! kan ta en titt på den siden din i morgen... Ska dokke ha penger for det? HVIS jeg kommer med forslag vil jeg ikke ta penger for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå