ilpostino Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 lagt merke til at hver gang ordet warez (eller crack, programmer, eller lignende) så prøver folk ferbrilsk å understreke at de selv ikke er i nærheten å ha fått dette programmet av andre/lastet det ned fra nettet osv. er rimelig sikker på at veldig mange av brukerne av dette forummet (som bruker ms-os) ikke har betalt for dette selv.... så hvorfor gidde å mase så mye/understreke at de har kjøpt programvaren selv....?? synes justisen mot wares er bra på dette forumet (og at disse reglene skal overholdes) men synes det blir litt for teit at alle understreker at de absolutt har kjøpt programvaren selv. Lenke til kommentar
asad Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 "er rimelig sikker på at veldig mange av brukerne av dette forummet (som bruker ms-os) ikke har betalt for dette selv.... så hvorfor gidde å mase så mye/understreke at de har kjøpt programvaren selv....?? " dette er blitt sagt MANGE ganger her på forumet...saken er bare at man ikke skal prate om det offentlig, her på forumet. tross alt, dette er jo et av norges største (og beste..tror jeg) forum, og skal liksom være et forbilde.. av den grunn bør man ikke oppfordre folk til å kjøre warez-programmer. MEN...Jeg er enig med deg, temaet blir tatt ganske seriøst og kan til og med føre til banning, for å bare ha nevnt temaet.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 utestenging/sletting er for meg helt greit, er egentlig mest iritert/drittlei forlk som på død og liv skal understreke at de har kjøpt softwaren selv...synes det trekker ned litt i deres favør... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Kjøper ingenting selv jeg. Har en drøss med lisenser uansett men hvorfor kjøre en strict linje mot warez? - det er ulovlig og HW.no er ansvarlige for inneholdet på sidene dems - Dersom man gir lillefingeren tar folka hele hånda og vips så er forumet et trade/request forum - det finnes andre plasser å diskutere warez på. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Ja, amen til det. *gi anders mod da, han er jo paa boelgelengde med dere gutta* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Quote: Anders Leipsland skrev (2002-03-26 01:35):Kjøper ingenting selv jeg. Har en drøss med lisenser uansett men hvorfor kjøre en strict linje mot warez?- det er ulovlig og HW.no er ansvarlige for inneholdet på sidene dems- Dersom man gir lillefingeren tar folka hele hånda og vips så er forumet et trade/request forum- det finnes andre plasser å diskutere warez på. Amen Lenke til kommentar
covah Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Quote: men hvorfor kjøre en strict linje mot warez? Les originalinlegget på nytt. Han sier jo at han syns hw.no's strickte linje mot wares er bra. MEN det han ikke skjønner, er hvorfor folk absolutt skal understreke ørti ganger at de sjøl selvsagt BARE kjører lovlig software. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Quote: On 2002-03-26 15:48, covah skrev:Les originalinlegget på nytt.Han sier jo at han syns hw.no's strickte linje mot wares er bra. MEN det han ikke skjønner, er hvorfor folk absolutt skal understreke ørti ganger at de sjøl selvsagt BARE kjører lovlig software. oi sann, skumma vist litt for fort gjennom det innlegget. *don't shoot* :smile: Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Yay... Men Anders fortjener da Moderator status snart vel? Say it is so... Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Når JEG leser disse som unerstreker at de har kjøpt all softwaren de har, ser jeg ofte litt ironi i denne teksten og ler heller av det enn å irritere meg. De teiteste på hele forumet syntes JEG er de som nekter å hjelpe folk med software problemer fordi de tror eller vet at vedkommende ikke har kjøpt softwaren det er snakk om ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå