gisleiver Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Er det noen vits å oppdatere BIOS? Hva kan jeg tjene på det? Lenke til kommentar
asad Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Hvis du ikke har problemer med dataen , så ikke gjør det..jeg spurte om det samme for noen uker siden. Du tjener lite på det, men kan tape stort. Lenke til kommentar
jason Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Om det er noen vits i å oppgradere er selvfølgelig avhengig av hva oppgraderingen inneholder. Hvis den inneholder en del bug fixes samt kanskje tillegger så klart det lønner seg. Hvis den derimot ikke inneholder noe som kommer inn under ditt bruksområde så er det vel heller tvilsomt at det lønner seg. En må også ha i minne at en oppgradering også kan fjernebegrense allerede eksisterende justeringsmuligheter i bios Lenke til kommentar
gisleiver Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 Kan noen som har PEILING se på siste oppdateringsmulighet på http://www.abit-usa.com/eng/product/mb/kt7-raid.htm om at det er vits å oppdatere dette kortet KT7-RAID?? Lenke til kommentar
jason Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Ser for meg ut som om det kan lønne seg. Nå vet jeg ikke noe om hvilket system du kjører men enkelte goodies følger med oppdateringen, da spesielt om du kjører med en rask prosessor. Lenke til kommentar
gisleiver Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 Bruker win 98. På hvilken måte vil d lønne seg. Kan jeg kjøre med raskere prosessor på dette kortet da??! Får uten oppdateringen klarer jeg bare å på høyeste prosessorhastigeit opp til 1,25ghz, mens på oppdateringen ser det ut til at jeg kan få det opp til 1,4 ghz. Er det riktig? Lenke til kommentar
jason Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Nei det er ikke riktig. Når jeg tenkte på system så tenkte jeg på hvilken CPU og hva minne du bruker Lenke til kommentar
gisleiver Skrevet 26. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2002 Har en AMD Athlon 900 MHz Har er 128 mb, og en 256 mb ram pc133 Lenke til kommentar
gisleiver Skrevet 26. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2002 E d då no vits?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå