Gå til innhold

Webcamrabildet som bakgrunnsbilde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er nok ikke riktig kategori. Skal ligge under Progammering->Web.. og ikke Internett & Nettverk.

hehe...

Unnskyld meg, men hva i ALLE DAGER var poenget med den posten der? For å øke postcounten? Eller bare fordi du følte for å skrive noe intetsigende og TOTALT meningsløst i en tråd som ikke har NOE med "hehe" å gjøre? Le kan du gjøre for deg selv, UTEN å skrive at du gjør det. Det var forøvrig ikke morsomt, spesiellt md tanke på at tråden er flyttet til feil kategori (;) Biriiiiil)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Veit jo at jeg kan legge inn et bilde fra internett som bakgrunnsbildet, men og få det til og oppdatere seg...? Hvor skal jeg skrive den adressen til internettsiden a? finner liksom ikke det...

Edit: Okay nå fant jeg det... men da går det bare ikke liksom... får feilmelding.. skriver inn adressen på filnavn, og velger sånn html dokument under der... type eller hva det heter... men funker ikke for det

Endret av DarkScorpion
Lenke til kommentar

B|Real, slutt å flytte denne rundt hele tiden :realmad::p

Har et webdesign relatert svar til trådstarter.

Da dette er et bilde som bvlir erstattet en gang i minuttet så kan du lage din egen html side som er satt til å oppdatere seg selv hvert minutt. Denne inneholder bildet (sørg for at den ikke caher bildet). Da kan du vise fram denne websiden på skrivebordet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...