DarkScorpion Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg fant et webcamra bildet på internett som oppdateres ca. annenhvert minutt. Er det mulig og få brukt det bildet som bakgrnnsbildet, uten og klikke på "bruk som bakgrunnsbildet" hver gang det oppdateres? Hadde vært kult og bare fått det "nyeste" bildet derfra som bakgrunn hele tiden. http://flyklubb.gdc.no/cam.jpg det bildet Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 i instillinger for bakgrunn kan du legge til en webside som bakgrunn.. Det vil nok da fungere om du legger inn linken til bildet der Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Dette er nok ikke riktig kategori. Skal ligge under Progammering->Web.. og ikke Internett & Nettverk. Lenke til kommentar
kpe Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) slettet Endret 21. mars 2004 av kpe Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Dette er nok ikke riktig kategori. Skal ligge under Progammering->Web.. og ikke Internett & Nettverk. hehe... Unnskyld meg, men hva i ALLE DAGER var poenget med den posten der? For å øke postcounten? Eller bare fordi du følte for å skrive noe intetsigende og TOTALT meningsløst i en tråd som ikke har NOE med "hehe" å gjøre? Le kan du gjøre for deg selv, UTEN å skrive at du gjør det. Det var forøvrig ikke morsomt, spesiellt md tanke på at tråden er flyttet til feil kategori ( Biriiiiil) Endret 21. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
DarkScorpion Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Veit jo at jeg kan legge inn et bilde fra internett som bakgrunnsbildet, men og få det til og oppdatere seg...? Hvor skal jeg skrive den adressen til internettsiden a? finner liksom ikke det... Edit: Okay nå fant jeg det... men da går det bare ikke liksom... får feilmelding.. skriver inn adressen på filnavn, og velger sånn html dokument under der... type eller hva det heter... men funker ikke for det Endret 21. mars 2004 av DarkScorpion Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Huhms...den skal vel mere til windows og ikke i web-design. Kanskje jeg enda ikke er helt edru? Neida, dårlig unnskyldning. Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 B|Real, slutt å flytte denne rundt hele tiden Har et webdesign relatert svar til trådstarter. Da dette er et bilde som bvlir erstattet en gang i minuttet så kan du lage din egen html side som er satt til å oppdatere seg selv hvert minutt. Denne inneholder bildet (sørg for at den ikke caher bildet). Da kan du vise fram denne websiden på skrivebordet. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Under tilpass skrivebordet og web Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå