Gå til innhold

Skru av lyden som kommer etter sendt melding, e700

Anbefalte innlegg

prøver igjen jeg, er det noen der ute som vet hvordan man skrur av lyden man får når man har sendt en melding med samsung e 700, eller om det i det hele tatt lar seg gjøre??

please svar meg noen. :thumbup:

##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang ;) - Blib##

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LES OG FORSTÅ HELE TRÅDEN FØR DU GJØR NOE SOM HELST MED TELEFONEN

Du tar ikke bort kameralyden egentlig... bare lager et trinn som er helt stille.

Bruk koden på eget ansvar, gjør akuratt som jeg sier så går det fint...

- *#8999*8378# (de fire siste tallene vil vise - på skjermen)

- Du får opp en meny som heter "Testmodus". Denne menyen inneholder 5 steg: Versjon, H/W-test, Sperrestatus, SIM Info og Production

- Vi velger H/W-test og får tre nye menyvalg. Videre velger vi Lydinnstillinger. Da kommer det opp enda en meny med 9 valg. Velg Melodiforsterker.

- Det kommer en verdi opp på skjermen. Endre denne til 0. Trykk en gang på lagre, da kommer en ny verdi opp. IKKE endre disse verdiene.

- Så trykker du deg ut av menyene på vanlig måte.

- Trykk videre så på volumknappen på siden av mobilen. Velg laveste nivå(blå kuber på skjermen)(Det nivået vi endret til 0).

- Du er nå klar for å ta bilde uten lyd. For å ta lyden på igjen trykker du bare volumet (ved hjelp av knappen på siden av telefonen) opp igjen.

PS: Når kameralyd er tatt bort er også ringetone tatt bort. Så du må endre volumet fra laveste niva til ønsket nivå for å høre ringetone. :dribble:

:thumbs: WireBoy

Lenke til kommentar
Offtopic 2: På min telefon er det et menyvalg som heter "Kameralyd av/på". Rart at det skal gjøres så vanskelig. :ermm:

Siden samsung e700 kom etter den nye loven ( pålagt å ha lyd på kamera) så skal det ikke være så lett å fjerne kameralyden...

Lenke til kommentar

Grunnen til at E700 har lyd på kameraet som man ikke kan fjerne er at etter en dato (husker ikke hvilken) så hver det påbud med lyg p.g.a. snik fortografering. Men det er bare og se ovenfor hvordan fjerne alle lydenen på mobilen. Tok med 2 min. første gangen. Har gjort det på mange mobiler, ingen ting kan gå galt. Det er idiotsikkert vist man fulger instruksene!!! :thumbs:

Lenke til kommentar
joda, syns det blir feil å fjerne lyden på kamera! ikke sånn veldig artig å bli tatt bilde av i garderober o.l

Der har du helt rett! Men du ser jo vist noen kommer med en mobil i dusjn. men såklart det er et problem.

Det hadde jo vært litt :blush: å være naken på 10 mobiler + 3-4 internettsider=/

Lenke til kommentar

Jeg har ingen lyder på min mobil!!!! det er bare og se ovenfor for og fjerne den.

Offtopic: grunnen til at man må aktivere det ytterste displayet er at telefone blir FOR fort tom for strøm vist det skulle ha stått på hele tiden!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...