asad Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg bestilte netopp denne harddisken: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...9&GrpID=10&s=pl Så kikket jeg innom Matrox sine sider og så at den befant seg under "enterprise" kategorien, og ikke Desktop, som de fleste andre. Hva vil dette si? Er det noe spesielt med denne disken som gjør den uegnet til vanlig bruk? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Det er en helt vanlig disk, ja Lenke til kommentar
asad Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 ok, ble bare litt forvirret over den Enterprise-greia. Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Men du må ha s-ata kontoller for at den skal fungere(regner med at du skjønte det) Lenke til kommentar
asad Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Men du må ha s-ata kontoller for at den skal fungere(regner med at du skjønte det) altså, et hoved-kort som støtter dette. Ikkesant? Trenger vel ikke en kontroller i Tillegg til det? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Men du må ha s-ata kontoller for at den skal fungere(regner med at du skjønte det) altså, et hoved-kort som støtter dette. Ikkesant? Trenger vel ikke en kontroller i Tillegg til det? Altså, enten hovedkort med innebygd S-ATA kontroller eller "ekstern" (PCI-kort) Lenke til kommentar
thoering Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Går vel under "enterprise" bare fordi den er litt stor og dyr ennå, ikke helt mainstream liksom. Regner jeg med... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå