Frituno Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Tenkte jeg skulle kjøpe med den selvbygger pc'en på psdata til 2995,- Men jeg trenger også et firewire kort så jeg får filmen inn på pc'en min. Noen som har noen rimelige og bra krot og anbefale!? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Det er ikke inkludert på hk da? Hvis ikke kan du bare ta det billigste di finner Lenke til kommentar
Frituno Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Det er ikke innkludert på HK. Vil ikke bare ta det billigste, fint om noen har noen erfaringer her Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Ingen erfaringer med de produsentene på PSdata, men dette til 304,- burde vel absolutt holde til enkel videoinnlasting. Men da har du ganske lite lagringsplass til film, og dårlig CPU til filmprossesering (Celeron). men skjønner hvis det er trangt i lommeboka. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 hva med å vudere å kjøpe et lydkort som har firewire Lenke til kommentar
Frituno Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg kjøper med en ekstra HD på 200 GB. 2,4 celeron funker jo bra det til litt enkel redigering ? Men finnes det lydkort med firewire? Var ikke klar over det jeg. Hvor selges de kortene da? Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 jepp,men støtter hovdkortet ditt firewire? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå